Welk boek ben jij nu aan het lezen? [4]
Re: Welk boek ben jij nu aan het lezen? [2]
Dit topic is slecht voor mijn hebzucht... 

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
en een mooie oefening in zelfbeheersing 

let sin never hold true, that Love never broke through.
Zal ik de eerste steen bewaren voor de logeerpartij? Ik heb m van de bieb nl...vlinder schreef:Dit topic is slecht voor mijn hebzucht...
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ah, dit lees ik nu pas. Heb hem vanmiddag gereserveerd in de bieb...heb wel een ander boek van deze schrijfster. Ben benieuwd.henriët schreef:Zal ik de eerste steen bewaren voor de logeerpartij? Ik heb m van de bieb nl...vlinder schreef:Dit topic is slecht voor mijn hebzucht...
(toch wel heerlijk dat ik nu tijd heb om boeken te lezen)
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Dat is dan mooi, toch?vlinder schreef:Dit topic is slecht voor mijn hebzucht...
Tweede deel van de kerkgeschiedenig van Vreugdenhil
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
vlinder schreef:Ah, dit lees ik nu pas. Heb hem vanmiddag gereserveerd in de bieb...heb wel een ander boek van deze schrijfster. Ben benieuwd.henriët schreef:Zal ik de eerste steen bewaren voor de logeerpartij? Ik heb m van de bieb nl...vlinder schreef:Dit topic is slecht voor mijn hebzucht...
(toch wel heerlijk dat ik nu tijd heb om boeken te lezen)

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Jongere schreef:Dat is dan mooi, toch?vlinder schreef:Dit topic is slecht voor mijn hebzucht...

Een schat aan waardevolle boeken. Owen is niet eenvoudig (in mijn beleving) maar wel waardevol. De viervoudige staat bevat zeer veel onderwijs.learsi schreef:Ben delen uit het boek "De Heilige Geest" van John Owen aan het lezen.
Daarnaast lees ik delen uit de "Viervoudige Staat" van Boston; en ben ik de leerrede over Psalm 119:50b van Teellinck(de levendigmakende kracht van Gods beloften) aan het lezen.
Net uit, "De zonde van het ongeloof" ook van Boston.
h.g. Learsi
Net uit: Schindlers Lijst.
Het idee, de geschiedenis is indrukwekkend, maar het boek vind ik erg slecht geschreven en nogal niet-boeiend. Er is geen duidelijke hoofdpersoon, het zwabbert van de één naar de ander. Regelmatig zijn er flashbacks die niet heel functioneel zijn. Voor een roman kom je erg weinig te weten over de gedachten van de personen, voor een informatief boek zijn de feiten erg rommelig.
Of ligt dat gewoon aan mij? Waarom ontving dit boek (of de auteur) de Booker Prize?
Het idee, de geschiedenis is indrukwekkend, maar het boek vind ik erg slecht geschreven en nogal niet-boeiend. Er is geen duidelijke hoofdpersoon, het zwabbert van de één naar de ander. Regelmatig zijn er flashbacks die niet heel functioneel zijn. Voor een roman kom je erg weinig te weten over de gedachten van de personen, voor een informatief boek zijn de feiten erg rommelig.
Of ligt dat gewoon aan mij? Waarom ontving dit boek (of de auteur) de Booker Prize?
Lees via het scherm:
INTERVIEW MET DS. J. ROOS
http://viewer.digibron.nl/railo/viewer/ ... ml&search=
Aanbevolen.
Aanbevolen.
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Die link leidt me naar een interview met Gustav Leonhardt.-DIA- schreef:Lees via het scherm:
Aanbevolen.
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
Vreemd.. Misschien even een nieuwe zoekpoging doen: Typ b.v. in: Ds. J. Roos interviewcaprice schreef:Die link leidt me naar een interview met Gustav Leonhardt.-DIA- schreef:Lees via het scherm:
Aanbevolen.
Is het intervieuw ooit in het RD verschenen, of in een ander blad?
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
Het is een artikel uit 1992 (volgens mij in het blad Criterium)caprice schreef:Is het intervieuw ooit in het RD verschenen, of in een ander blad?