Zou er dit jaar ( 2002) nog een invasie komen in IRAK door

Plaats reactie
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Zou er dit jaar ( 2002) nog een invasie komen in IRAK door

Bericht door Billy »

de voorbereidingen zijn in volle gang geloof ik..........................


BAGDAD - Amerikaanse gevechtsvliegtuigen hebben in de nacht van woensdag op donderdag een aanval uitgevoerd op een radarinstallatie bij de burgerluchthaven van Basra in het zuiden van Irak.



Dat meldde de Iraakse televisie donderdag op gezag van een zegsman van de regering. De radar werd helemaal vernietigd. Bovendien werd ook nog het belendende hoofdgebouw van het vliegveld beschadigd.

Bijna dagelijks vinden incidenten plaats in de no-fly zones in het zuiden en noorden van Irak. Iraakse toestellen mogen hier niet vliegen om de Koerdische en sjiietische bevolking te beschermen.


Wat denken jullie ervan?
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Jelle

Bericht door Jelle »

Als Amerika wil aanvallen moeten ze dat snel doen, want rond november, december schijnt het in de woestijn bijzonder warm te worden en loopt iedereen te zweten en van die lucht denkt men dan weer dat er een chemische aanval is geweest.

Maar serieus ik begrijp dat ze niet te lang kunnen uitstellen vanwege de warmte daar. dus snelheid is geboden.
:)
Plaats reactie