Dan kan ik zelf mij inschrijven voor een pittige, stoere pabo-opleiding, gericht op de bovenbouw

Mbo ere kunstenbond zeker capaciteiten kleuterjuf te zijn. Alleen hoe jij hier stelt, lijkt het over te komen dat een kleuterjuf toch wel een minder makkelijke/minder zware baan heeft, dagen in de bovenbouw. Het niveau van rekenen o.a.is inderdaad lager dan de breuken in Gr. 7, maar denk aan creativiteit/ organiseren/ goed en veilig klassenklimaat en inzicht in kinderen dient net zo aanwezig te zijn als in de bovenbouw.JolandaOudshoorn schreef:Een aparte kleuteropleiding zou ik ook wel zien zitten, zal wel een MBO-opleiding zijn dan, je zit uiteindelijk toch met de taal en rekentoets en vanaf 2013 (geloof ik) met de zaakvakkentoets. Allemaal stof die een kleuterjuf helemaal niet hoeft te beheersen, maar die wel vereist wordt.
Dan kan ik zelf mij inschrijven voor een pittige, stoere pabo-opleiding, gericht op de bovenbouw
Nee, die kende ik nog nietGijs83 schreef:...http://www.gehaktballenexpres.nl?
Ik zag hem bij ons door de straat rijden, dat donkere busje...schijnt uit Wierden te komen... Misschien kun je hem een keer op je werk langs laten komen!Hendrikus schreef:Nee, die kende ik nog nietGijs83 schreef:...http://www.gehaktballenexpres.nl?
Nee, da´s niet goed voor mijn lijnGijs83 schreef:Ik zag hem bij ons door de straat rijden, dat donkere busje...schijnt uit Wierden te komen... Misschien kun je hem een keer op je werk langs laten komen!Hendrikus schreef:Nee, die kende ik nog nietGijs83 schreef:...http://www.gehaktballenexpres.nl?
Minder zwaar zeker niet. Motto is: als jij een goede organisatie en rijke leeromgeving in de onderbouw kan verzorgen, dan lukt dat zeker in de bovenbouw. Met stoer en pittig bedoel ik meer op de vakinhouden.henriët schreef:Mbo ere kunstenbond zeker capaciteiten kleuterjuf te zijn. Alleen hoe jij hier stelt, lijkt het over te komen dat een kleuterjuf toch wel een minder makkelijke/minder zware baan heeft, dagen in de bovenbouw. Het niveau van rekenen o.a.is inderdaad lager dan de breuken in Gr. 7, maar denk aan creativiteit/ organiseren/ goed en veilig klassenklimaat en inzicht in kinderen dient net zo aanwezig te zijn als in de bovenbouw.JolandaOudshoorn schreef:Een aparte kleuteropleiding zou ik ook wel zien zitten, zal wel een MBO-opleiding zijn dan, je zit uiteindelijk toch met de taal en rekentoets en vanaf 2013 (geloof ik) met de zaakvakkentoets. Allemaal stof die een kleuterjuf helemaal niet hoeft te beheersen, maar die wel vereist wordt.
Oh, dacht ik het niet... Op RF zal de drukte naast die A15 wel verklaard worden...Gijs83 schreef: ...vandaag de Duikenburgse wintermarkt van start gaat?
De vakinhouden heeft wel een andere invulling ja;)JolandaOudshoorn schreef:Minder zwaar zeker niet. Motto is: als jij een goede organisatie en rijke leeromgeving in de onderbouw kan verzorgen, dan lukt dat zeker in de bovenbouw. Met stoer en pittig bedoel ik meer op de vakinhouden.henriët schreef:Mbo ere kunstenbond zeker capaciteiten kleuterjuf te zijn. Alleen hoe jij hier stelt, lijkt het over te komen dat een kleuterjuf toch wel een minder makkelijke/minder zware baan heeft, dagen in de bovenbouw. Het niveau van rekenen o.a.is inderdaad lager dan de breuken in Gr. 7, maar denk aan creativiteit/ organiseren/ goed en veilig klassenklimaat en inzicht in kinderen dient net zo aanwezig te zijn als in de bovenbouw.JolandaOudshoorn schreef:Een aparte kleuteropleiding zou ik ook wel zien zitten, zal wel een MBO-opleiding zijn dan, je zit uiteindelijk toch met de taal en rekentoets en vanaf 2013 (geloof ik) met de zaakvakkentoets. Allemaal stof die een kleuterjuf helemaal niet hoeft te beheersen, maar die wel vereist wordt.
Ik had helaas, helaas geen tijd deze keer.Ichtus schreef:Oh, dacht ik het niet... Op RF zal de drukte naast die A15 wel verklaard worden...Gijs83 schreef: ...vandaag de Duikenburgse wintermarkt van start gaat?
Ik had gelukkig geen tijdTiberius schreef:Ik had helaas, helaas geen tijd deze keer.Ichtus schreef:Oh, dacht ik het niet... Op RF zal de drukte naast die A15 wel verklaard worden...Gijs83 schreef: ...vandaag de Duikenburgse wintermarkt van start gaat?
't Valt wel op dat Luther de laatste dagen weinig op RF post....Tiberius schreef:Ik had helaas, helaas geen tijd deze keer.Ichtus schreef:Oh, dacht ik het niet... Op RF zal de drukte naast die A15 wel verklaard worden...Gijs83 schreef: ...vandaag de Duikenburgse wintermarkt van start gaat?
Marieke schreef:'t Valt wel op dat Luther de laatste dagen weinig op RF post....Tiberius schreef:Ik had helaas, helaas geen tijd deze keer.Ichtus schreef:Oh, dacht ik het niet... Op RF zal de drukte naast die A15 wel verklaard worden...Gijs83 schreef: ...vandaag de Duikenburgse wintermarkt van start gaat?
Maar nu snap ik 'm...