Die tweede hoort er m.i. niet bij...Gijs83 schreef:-Elbert Dijkgraaf(42) SGP-Tweede Kamerlid
-Rowan Atkinson(56), Brits acteur en komiek(Mr.Bean)
Verjaardagen bekende en minder bekende personen
Re: Verjaardagen bekende en minder bekende personen
Ach ja, hij is nog niet weggemodereerd...Mister schreef:Die tweede hoort er m.i. niet bij...Gijs83 schreef:-Elbert Dijkgraaf(42) SGP-Tweede Kamerlid
-Rowan Atkinson(56), Brits acteur en komiek(Mr.Bean)
Afgelopen zaterdag
-Ds.H.v/d Ziel(40) HHK-predikant te Veenendaal
Gisteren:
-Ds.J.G.van Tilburg(60) HHK-predikant te Waddinxveen-Dorpsstraat
Vandaag:
-Aad Kosto(74), PvdA-politicus in 1994 tijdelijk minister van Justitie
-Eveline Herfkens(60), PvdA-politica: 1981-1990: lid Tweede Kamer, 1998-2002: minister ontwikkelingssamenwerking
-Joost Eerdmans(41), LPF/CDA-politicus: 2002-2006: Lid Tweede Kamer voor LPF, sinds 2009 wethouder in Capelle a/d IJssel
-Devendra Harne(17), Indiaas persoon met de meeste vingers(12) en tenen(13)
-Ds.H.v/d Ziel(40) HHK-predikant te Veenendaal
Gisteren:
-Ds.J.G.van Tilburg(60) HHK-predikant te Waddinxveen-Dorpsstraat
Vandaag:
-Aad Kosto(74), PvdA-politicus in 1994 tijdelijk minister van Justitie
-Eveline Herfkens(60), PvdA-politica: 1981-1990: lid Tweede Kamer, 1998-2002: minister ontwikkelingssamenwerking
-Joost Eerdmans(41), LPF/CDA-politicus: 2002-2006: Lid Tweede Kamer voor LPF, sinds 2009 wethouder in Capelle a/d IJssel
-Devendra Harne(17), Indiaas persoon met de meeste vingers(12) en tenen(13)
Gisteren:
-Ds.A.J.Gunst(71) GG emeritus predikant te Nieuwerkerk ZLD
Vandaag:
-Émile Lahoud(76), president van Libanon 1998-2007 (hij best veel op Tony Blair lijkt...)
-Herman Heinsbroek(61), Nederlands zakenman en LPF-politicus: in 2002 minister van Economische Zaken
Vandaag:
-Émile Lahoud(76), president van Libanon 1998-2007 (hij best veel op Tony Blair lijkt...)
-Herman Heinsbroek(61), Nederlands zakenman en LPF-politicus: in 2002 minister van Economische Zaken
Oh jaa.. Heinsnbroek! Die hebben we ook nog gehad...Gijs83 schreef:Gisteren:
Vandaag:
Waar is die eens zo grote LPF gebleven.
DE LPF, ZO KORT ALS DOENLIJK GETEKEND:
* snel opgaan,
* heel even blinken,
* en al snel verzinken....
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
-Ds.M.van Reenen(29) HHK predikant te Ederveen i.c.m. Zetten-Andelst
-Marius Borg Høiby(15), zoon van kroonprinses Mette-Marit van Noorwegen(uit een eerdere relatie).
-mijn papa(64)
-Marius Borg Høiby(15), zoon van kroonprinses Mette-Marit van Noorwegen(uit een eerdere relatie).
-mijn papa(64)
Gefeliciteerd met je vaders verjaardag Gijs!Gijs83 schreef:-Ds.M.van Reenen(29) HHK predikant te Ederveen i.c.m. Zetten-Andelst
-mijn papa(64)
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Ook namens mij!huisman schreef:Gefeliciteerd met je vaders verjaardag Gijs!Gijs83 schreef:-Ds.M.van Reenen(29) HHK predikant te Ederveen i.c.m. Zetten-Andelst
-mijn papa(64)
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
En mij!-DIA- schreef:Ook namens mij!huisman schreef:Gefeliciteerd met je vaders verjaardag Gijs!Gijs83 schreef:-Ds.M.van Reenen(29) HHK predikant te Ederveen i.c.m. Zetten-Andelst
-mijn papa(64)
Afgelopen zaterdag:
-Ds.J.Kot(84) HHK emerituspredikant te Borssele
Vandaag:
-Wim Aantjes(89), ARP/CDA-politicus: 1959-1979: lid Tweede Kamer waarvan verschillende periodes als fractievoorzitter
-Ds.J.Kot(84) HHK emerituspredikant te Borssele
Vandaag:
-Wim Aantjes(89), ARP/CDA-politicus: 1959-1979: lid Tweede Kamer waarvan verschillende periodes als fractievoorzitter
-Ds.G.Biesbroek(85) Hervormd emeritus predikant te Ede
-Ds.J.H.van Daalen(64) Hervormd predikant te Nijkerk
-Student P.G.Heijkamp(45) Ger.Gem.te Elspeet
-Roel van Duijn(69), Nederlands anarchistisch politicus en actievoerder o.a.gemeenteraadslid en wethouder in Amsterdam
-Mathilde d'Udekem d'Acoz(39), prinses van België
-Ds.J.H.van Daalen(64) Hervormd predikant te Nijkerk
-Student P.G.Heijkamp(45) Ger.Gem.te Elspeet
-Roel van Duijn(69), Nederlands anarchistisch politicus en actievoerder o.a.gemeenteraadslid en wethouder in Amsterdam
-Mathilde d'Udekem d'Acoz(39), prinses van België
Gaan er komend jaar meerdere predikanten met emeritaat??Yesenaer schreef:Yesenaer schreef:Rond de zomervakantie gaat ds. van der Net met Emeritaathuisman schreef:Gaat Ds v/d Net nu ook met emeritaat ?Gijs83 schreef:Gisteren:
-Ds.J.S.v/d Net(70) GG-predikant te Houten
Bron: kerkenraad Houten
-Ds.C.Gielen(67) HHK emerituspredikant te Middelharnis
-Herman Tjeenk Willink(70), PvdA-politicus: 1987-1997: lid Eerste Kameer 1997-2012: vice-president Raad van State
-Alister McGrath(59), Brits theoloog: sinds 1981 priester in de Anglicaanse Kerk
-Caroline van Monaco(55), erfprinses van Monaco
-Herman Tjeenk Willink(70), PvdA-politicus: 1987-1997: lid Eerste Kameer 1997-2012: vice-president Raad van State
-Alister McGrath(59), Brits theoloog: sinds 1981 priester in de Anglicaanse Kerk
-Caroline van Monaco(55), erfprinses van Monaco
-Ds.F.Mulder(61) Ger.Gem.predikant te Scherpenzeel(1995), Wageningen(2002), Rhenen(2011)
-Andrée van Es(59), PSP/GroenLinks-politica: 1981-1990: lid Tweede Kamer, vanaf 2010: wethouder Amsterdam
-Henk Hagoort(46), Nederlands historicus en omroepbestuurder
-Andrée van Es(59), PSP/GroenLinks-politica: 1981-1990: lid Tweede Kamer, vanaf 2010: wethouder Amsterdam
-Henk Hagoort(46), Nederlands historicus en omroepbestuurder
mijn
vriendin, waarmee ik al vriendin ben vanaf de kleuterschool!

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....