Maar hij kan wel speechenhelma schreef:Dat is ook leuk; maar een keer tussendoor als verrassing lijkt me toch ook wel gewéldig!refo schreef:Wij doen dat altijd in overleg. Nog leuker. Heb je allebei voorpret.
(helaas, mijn kasteelheer is anti-forum; dus leest niet mee)
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [8]
Soms is het goed verrast te worden, daarbij weet Jean wat ik leuk vind.
Iig ik vond het enig!
Ik heb vanavond ipv 48e 8e betaald voor sokken en panty's, echt geweldig..uitverkoop shoppen:)

Iig ik vond het enig!
Ik heb vanavond ipv 48e 8e betaald voor sokken en panty's, echt geweldig..uitverkoop shoppen:)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ik hoop het niet. Hij heeft in het verleden diverse keren een midweekje Duitsland geboekt. Helaas hou ik niet zo van onverwachte dingen......(behalve op mijn werk, daar vind ik het juist wel weer erg leuk)Marieke schreef:Nu maar hopen dat Memento dit ook leestvlinder schreef:Wat super leuk van die romantische Jeanhenriët schreef:Een verrassing van Jean!
Vanmorgen toen de kinderen naar school gingen, zei hij, nu jij snel zorgen dat je klaar bent en honneponnetje in bad doen, want ze gaat naar een oppasadresje. En wij gaan samen uit.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
een heel bijzondere en tot grote dankbaarheid stemmende mededeling  

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
we hoorden het; congratulations!!huisman schreef:een heel bijzondere en tot grote dankbaarheid stemmende mededeling
Dank je, ik zal het overbrengen aan huisvrouw .helma schreef:we hoorden het; congratulations!!huisman schreef:een heel bijzondere en tot grote dankbaarheid stemmende mededeling
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
						- MarthaMartha

Ik word nieuwsgierighuisman schreef:Dank je, ik zal het overbrengen aan huisvrouw .helma schreef:we hoorden het; congratulations!!huisman schreef:een heel bijzondere en tot grote dankbaarheid stemmende mededeling
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
(wij hopen huisopa en huisoma te worden, nog niet verder vertellen hoor...)MarthaMartha schreef:Ik word nieuwsgierighuisman schreef:Dank je, ik zal het overbrengen aan huisvrouw .helma schreef:we hoorden het; congratulations!!huisman schreef:een heel bijzondere en tot grote dankbaarheid stemmende mededeling
Dat kan maar een ding betekenen als je je zoiets zo op deze manier schrijft;)huisman schreef:een heel bijzondere en tot grote dankbaarheid stemmende mededeling
Fijn, mooi!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
2 dozen boeken gekregen om te verkopen  

Nog even dicht laten; eerst lunchen. (moeilijk.....)

Nog even dicht laten; eerst lunchen. (moeilijk.....)
een skype account,
tjsonge, de techniek staat voor niks, verbonden met de andere kant van de wereld

tjsonge, de techniek staat voor niks, verbonden met de andere kant van de wereld
Welcome onlineGabrielle schreef:een skype account,
Salarisstrook januari. Door tijdsdruk is nog even het salaris van 2011 gehanteerd.
Het voordeel is dan dat je kunt zien wat je netto over zou houden als het bruto gelijk blijft: ongeveer 20 euro minder.
Dat valt eigenlijk nog mee.

Het voordeel is dan dat je kunt zien wat je netto over zou houden als het bruto gelijk blijft: ongeveer 20 euro minder.
Of het meevalt ligt natuurlijk aan het percentage.refo schreef:Salarisstrook januari. Door tijdsdruk is nog even het salaris van 2011 gehanteerd.
Hoeveel procent is 20 euro van jouw nettomaandloon?
Het gaat niet om de procenten, maar om de centen.ZWP schreef:Of het meevalt ligt natuurlijk aan het percentage.refo schreef:Salarisstrook januari. Door tijdsdruk is nog even het salaris van 2011 gehanteerd.
Hoeveel procent is 20 euro van jouw nettomaandloon?