helma schreef:dan heb ik vast niet goed geluisterdhuisman schreef:twitter,facebook en hyves kunnen in de prullenbak begreep ikhelma schreef:Vanmorgen Vrouwenmorgen over mediaopvoeding
Dhr S de Bruijn van het RD gaf voorlichting over (a)sociale media.
Een zinvolle morgen.![]()
Hij zei wel dat Refoforum erg verslavend kon zijn,
waarop sommige mensen hem van harte bijvielen
Wat doen we vandaag ? [8]
Re: Wat doen we vandaag ? [8]
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Tsssss ...ons RF is toch niet gevaarlijkhelma schreef:dan heb ik vast niet goed geluisterdhuisman schreef:twitter,facebook en hyves kunnen in de prullenbak begreep ikhelma schreef:Vanmorgen Vrouwenmorgen over mediaopvoeding
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Ik had vandaag een goed en fijn gesprek, en daarna een telefoongesprek en vervolgens kwam ik erachter dat ik ook hier in huis nog eea moest doen en de bijbelstudie voor morgenavond nog moet uitwerken.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Heeft hij dat werkelijk gezegd ........... ik sprak een getuige en die kon het woord 'Refoforum' zich niet herinneren ..............helma schreef:dan heb ik vast niet goed geluisterdhuisman schreef:twitter,facebook en hyves kunnen in de prullenbak begreep ikhelma schreef:Vanmorgen Vrouwenmorgen over mediaopvoeding
oei...Auto schreef:Heeft hij dat werkelijk gezegd ........... ik sprak een getuige en die kon het woord 'Refoforum' zich niet herinneren ..............helma schreef:dan heb ik vast niet goed geluisterdhuisman schreef:twitter,facebook en hyves kunnen in de prullenbak begreep ikhelma schreef:Vanmorgen Vrouwenmorgen over mediaopvoeding
tja...dan zal ik het er wel bij gedacht hebben..... 
-
Schemerlichtje
Heerlijk werken en volop genieten 
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
- MarthaMartha
Kelderkast opgeruimd en opnieuw ingedeeld, daarna een deel van de keuken ook.
Nu nog e.e.a. naar schuur, zolder of kliko transporteren.....
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Tip: zoveel mogelijk richting kliko...MarthaMartha schreef:Kelderkast opgeruimd en opnieuw ingedeeld, daarna een deel van de keuken ook.
- MarthaMartha
Jaja, je wilt niet weten wat we hier allemaal wegslepen naar rommelmarkt en kliko.....Mister schreef:Tip: zoveel mogelijk richting kliko...MarthaMartha schreef:Kelderkast opgeruimd en opnieuw ingedeeld, daarna een deel van de keuken ook.
maar sommige dingen zijn meer handig in de keuken, als je er dan geen plek voor hebt is de schuur of de zolder een (lastig) alternatief.... elke keer kopen en weer de kliko in scheelt wel afwas, maar loopt wat in de prijzen
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Fout. Dat hoort bij de consumptiecultuur van vandaag de dag.Mister schreef:Tip: zoveel mogelijk richting kliko...MarthaMartha schreef:Kelderkast opgeruimd en opnieuw ingedeeld, daarna een deel van de keuken ook.
Hergebruiken, of bewaren voor nieuw toepassingen.
Ik gooi erg weinig weg. Pas mijn vrouw nog blij gemaakt met eierdopjes die ik al zo'n 7 jaar had staan in de kast, en die bij de opruiming van afgelopen kerstvakantie boven water kwamen.
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
boodschappen, handwas, naaien, boekhouding voor zusjelief, opruimen, stofzuigen, lessen voorbereiden, lezen, chillen. Punt 1 is afgerond, en ik snak naar punt 9. 
- Katharina van Bora
Punt 3 is ook niet verkeerd! Ben ik nu (bijna) mee bezig.Zita schreef:boodschappen, handwas, naaien, boekhouding voor zusjelief, opruimen, stofzuigen, lessen voorbereiden, lezen, chillen. Punt 1 is afgerond, en ik snak naar punt 9.
Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.
eerst maar eens uitgeslapen.. moet kunnen als thuismoeder