Wat wordt jouw vakantiebestemming?

Egbert

Bericht door Egbert »

Goed ook voor ons komt dus het moment van afscheid. Een welverdiende rustperiode [ rustperiode? Waar heeft'tie het over?] breekt aan. DV. Maandagochtend vroeg vertrekken wij naar onze datsja in Zhytomir UA, waar wij dan donderdag hopen aan te komen. Onderweg willen wij nog langs Osewiecim en krakov te gaan. 3 weken later hoop ik jullie weer te zien gezond en wel. Doe in tussentijd rustig aan met posten anders moet ik teveel inhalen. See You.
:bou: :bou: :bou: :bou:
Met vriendelijke groet, Egbert.

Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15

ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Daphne

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door Jelle
Ik denk er ook nog aan om misschien in september naar Samos te gaan, ik hoorde deze week in elk geval daar goede berichten over en 10 dagen zon in september is ook wel fijn.
Wat een goed ideeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :u
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Jelle

Bericht door Jelle »

Oorspronkelijk gepost door Hummel
Gisteravond laat (of eigenlijk vanmorgen vroeg) teruggekomen uit Zwitserland. Veel files gehad, ong. vijftien uur over gedaan...
Maar de vakantie was geweldig!!

Welkom terug Hummel en nu in de andere posting nog ff een verslag he.:t
Jelle

Bericht door Jelle »

Oorspronkelijk gepost door Egbert
Ik denk er ook nog aan om misschien in september naar Samos te gaan, ik hoorde deze week in elk geval daar goede berichten over en 10 dagen zon in september is ook wel fijn.
Kijk, zulke zorgen hebben wij gelukkig niet. In September likken wij onze financiële wonden nog van de uitspattingen die we in augustus gedaan hebben [het voordeel van een creditcard is dat de afrekening pas in september komt].

Nu dan kan je nog ff sparen Egbert.:D
refo

Bericht door refo »

Gisteravond laat (of eigenlijk vanmorgen vroeg) teruggekomen uit Zwitserland. Veel files gehad, ong. vijftien uur over gedaan...
Maar de vakantie was geweldig!!
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Egbert

Bericht door Egbert »

Refolummel?

Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.

ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Egbert

Bericht door Egbert »

Nu dan kan je nog ff sparen Egbert.:D
Een levensgenieter kent het woordje sparen niet.

Daphne

Bericht door Daphne »

Refolummel?
pardon?! :,:,:,:,:,:,:,:,:,
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
ndonselaar
Contacteer:

Bericht door ndonselaar »

Oorspronkelijk gepost door Daphne

Die Daphne solliciteert naar een 'ticket'
In necessariis unitatem custodiant, in non necessariis libertatem, in utrisque prudentiam et charitatem, in omnibus conscientiam inoffensam in diem Domini
ndonselaar
Contacteer:

Bericht door ndonselaar »

Refolummel?
Wie onthult de relatie?
In necessariis unitatem custodiant, in non necessariis libertatem, in utrisque prudentiam et charitatem, in omnibus conscientiam inoffensam in diem Domini
Daphne

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door ndonselaar
Oorspronkelijk gepost door Daphne

Die Daphne solliciteert naar een 'ticket'
Neej hoor... Daphne heeft al een ticket maar Jelle nog niet :%
Afgewezen

Bericht door Afgewezen »

Oorspronkelijk gepost door Hummel
Tja... ik moet bekennen dat Refo mijn vader is...
:,:,:,:,
appie21

Bericht door appie21 »

Gewoon thuis
Plaats reactie