Wat doen we vandaag ? [8]
Re: Wat doen we vandaag ? [8]
Dagje Den Haag met onder andere
- Museon
- Panorama Mesdag
- Mauritshuis
- Scheveningen met harde wind
- Eten bij van der Valk op de Pier.
Een heerlik dagje dagje!
- Museon
- Panorama Mesdag
- Mauritshuis
Een heerlik dagje dagje!
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Mauritshuis heeft één van de allermooiste collectie schilderijen...kan er uren in dwalen...prachtig.vlinder schreef:Dagje Den Haag met onder andere
- Museon
- Panorama Mesdag
- Mauritshuis
Een heerlik dagje dagje!
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Na een brakke nacht eerst maar eens kop koffie...
Er moeten vandaag boodschappen gedaan worden. Het huis weer even poetsen.

Er moeten vandaag boodschappen gedaan worden. Het huis weer even poetsen.
Kamer opruimen en boeken uitzoeken, net zo als maandag, dinsdag en gisteren even.
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
- Johann Gottfried Walther
Als je van boeken af moet.....caprice schreef:Kamer opruimen en boeken uitzoeken, net zo als maandag, dinsdag en gisteren even.

"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
Ja... ik heb nog wel wat boeken in de aanbieding...Johann Gottfried Walther schreef:Als je van boeken af moet.....caprice schreef:Kamer opruimen en boeken uitzoeken, net zo als maandag, dinsdag en gisteren even.
Wat denk je bijvoorbeeld van een pracht-exemplaar van de Grote Oosthoek Encyclopedie.
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Ik kreeg er een hoop bij.Johann Gottfried Walther schreef:Als je van boeken af moet.....caprice schreef:Kamer opruimen en boeken uitzoeken, net zo als maandag, dinsdag en gisteren even.

Dus moest ik organiseren, twee boekenkasten erbij kopen en inrichten e.d. Theologie en alles wat er bij hoort bedraagt nu namelijk meer dan 21 meter.
En dan de rest nog.

Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
Ik kan je de Billy's aanraden van de Ikeacaprice schreef:Ik kreeg er een hoop bij.Johann Gottfried Walther schreef:Als je van boeken af moet.....caprice schreef:Kamer opruimen en boeken uitzoeken, net zo als maandag, dinsdag en gisteren even.![]()
Dus moest ik organiseren, twee boekenkasten erbij kopen en inrichten e.d. Theologie en alles wat er bij hoort bedraagt nu namelijk meer dan 21 meter.
En dan de rest nog.

(Als je het diep model neemt, kan je boeken stapelen op 2 rijen op een plank)
Ik heb er al twee genomen van het ondiepe model, (want anders pastte het niet met de zijkant en het raam) Inderdaad wel van Billy van Ikea, met lampjes, en onder allebei twee deurtjes. Koopje. Van 300 euro voor slechts 50 euro.Auto schreef:Ik kan je de Billy's aanraden van de Ikeacaprice schreef:Ik kreeg er een hoop bij.Johann Gottfried Walther schreef:Als je van boeken af moet.....caprice schreef:Kamer opruimen en boeken uitzoeken, net zo als maandag, dinsdag en gisteren even.![]()
En dan de rest nog.![]()
(Als je het diep model neemt, kan je boeken stapelen op 2 rijen op een plank)
Ik heb overigens al wel drie dozen vol boeken die weg moeten.
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
Als het drie dozen overgewaardeerde puriteinen zijn kom ik ze wel halencaprice schreef:Ik heb overigens al wel drie dozen vol boeken die weg moeten.

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
huisman schreef:Als het drie dozen overgewaardeerde puriteinen zijn kom ik ze wel halencaprice schreef:Ik heb overigens al wel drie dozen vol boeken die weg moeten.Mijn a.s. schoondochter woont in jouw durpie dus ik kom er wel eens.

Ik moet nog weer even precies uitzoeken welke boeken er in die dozen zitten. Dat weet ik niet uit mijn hoofd, want ik heb er de afgelopen dagen honderden in de hand gehad.
Maar ik hou ulieden op de hoogte.

Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
Op deze en meerdere uitspraken kunnen we gevoegelijk aannemen dat gij een zeer belezen man zijt....caprice schreef:huisman schreef:Als het drie dozen overgewaardeerde puriteinen zijn kom ik ze wel halencaprice schreef:Ik heb overigens al wel drie dozen vol boeken die weg moeten.Mijn a.s. schoondochter woont in jouw durpie dus ik kom er wel eens.
Die zijn in deze dozen een schrale minderheid, maar in mijn boekenkasten niet.
![]()
Ik moet nog weer even precies uitzoeken welke boeken er in die dozen zitten. Dat weet ik niet uit mijn hoofd, want ik heb er de afgelopen dagen honderden in de hand gehad.
Maar ik hou ulieden op de hoogte.
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
als je er mee zit, is er altijd nog een zwager die dol op boeken is...caprice schreef:

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Wij hebben hier ook nog 3 of 4 boeken voor jullie liggen en we moeten vanmiddag nog richting de Veluwe. Zullen we ze ffies langsbrengen?henriët schreef:als je er mee zit, is er altijd nog een zwager die dol op boeken is...caprice schreef:
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Ja, maar ik moet ze nog wel sorteren, en 1 doos is van mijn moeder. Die kan ik dus niet vrijelijk weggeven.henriët schreef:als je er mee zit, is er altijd nog een zwager die dol op boeken is...caprice schreef:
Het merendeel van de rest is overigens geen theologie, of heeft hij nog baat bij oldtimer-boeken en lesboeken voor de tuinbouw?

Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck