Gratis taart bij de HEMA

vlinder

Re: Gratis taart bij de HEMA

Bericht door vlinder »

Mister schreef:
Erasmiaan schreef:
JolandaOudshoorn schreef:
helma schreef:we krijgen in elk geval taart :slurp

http://www.refdag.nl/nieuws/economie/he ... t_1_600663
Wij ook. Overigens had ik die taart ook met alle liefde willen betalen, las net van iemand die de 4 euro gaat geven aan een goed doel. Vind dat ook wel een prima idee!
Overigens is het niet zo dat alle bestellers het uit hebzucht hebben besteld, ik denk dat de meesten gewoon nieuwsgierig waren wat er zou gebeuren, althans ik wel.
Wat een flauwigheid. Er konden twee dingen gebeuren; je kon de taart krijgen of niet krijgen.
Ik ben het met je eens. ;)
Ik ook. ;)
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
henriët

Bericht door henriët »

Alle hema taarten ten spijt.
Ik heb een gratis taart, van de AH.

En ik kreeg m van mn vader :love
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Schemerlichtje

Bericht door Schemerlichtje »

henriët schreef:Alle hema taarten ten spijt.

Een verbouwing achter de rug soms? Hoorde er meer mensen over dat bij een bepaald bestedingsbedrag je een taart gratis krijgt (appeltaart lijkt me lekkerder als de HEMA-taart)

By the way: ondanks alle wisselende berichten in kranten e.a. hoorde ik vandaag iemand zeggen dat ze een gratis taart van de HEMA kregen (actie afgelopen donderdagavond) en die volgende week zaterdag op kunnen halen. Ze zijn er dus toch echt mee aan de slag gegaan.... (ben benieuwd hoe ze het met grote aantallen gaan doen...)
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

Schemerlichtje schreef:

Een verbouwing achter de rug soms? Hoorde er meer mensen over dat bij een bepaald bestedingsbedrag je een taart gratis krijgt (appeltaart lijkt me lekkerder als de HEMA-taart)

By the way: ondanks alle wisselende berichten in kranten e.a. hoorde ik vandaag iemand zeggen dat ze een gratis taart van de HEMA kregen (actie afgelopen donderdagavond) en die volgende week zaterdag op kunnen halen. Ze zijn er dus toch echt mee aan de slag gegaan.... (ben benieuwd hoe ze het met grote aantallen gaan doen...)
Iedereen die een bestelling voor een gratis taart geplaatst had (of voor tien miljoen gratis taarten, of voor twee) krijgt één taart. Voucher met unieke code printen, taart bestellen, en bij de kassa krijg je de vier euro weer terug. Zaterdag weet ik hoe 'ie smaakt.
henriët

Bericht door henriët »

Schemerlichtje schreef:

Nee, niet ivm een verbouwing, maar ik ging samen met pa boodschappen doen en toen kreeg ik van alles voor ons gezin waaronder ook die taart:)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Plaats reactie