En?JolandaOudshoorn schreef:Vandaag de eerste 3 tentamens, alles nog maar een keer doornemen en extra vroeg naar school gaan, zodat ik mij beter kan concentreren.
Hoe gingen je eerste tentamens?
En?JolandaOudshoorn schreef:Vandaag de eerste 3 tentamens, alles nog maar een keer doornemen en extra vroeg naar school gaan, zodat ik mij beter kan concentreren.
Ik kan er niets van zeggen, had niet verwacht dat ze zoveel feiten vragen, waarmee je in de praktijk niets doet. Maar goed, we zien wel. Nu bezig voor de tentamens van donderdag, het huishouden en net een stukje gewandeld met dochter, en vriendin met haar kinderen.henriët schreef:En?JolandaOudshoorn schreef:Vandaag de eerste 3 tentamens, alles nog maar een keer doornemen en extra vroeg naar school gaan, zodat ik mij beter kan concentreren.
Tsja, in het onderwijs weet je het maar nooit. Wellicht dat je jezelf verbaast over het volgende tentamen als je wellicht theorievragen verwacht en je krijgt een casus etc.JolandaOudshoorn schreef:Ik kan er niets van zeggen, had niet verwacht dat ze zoveel feiten vragen, waarmee je in de praktijk niets doet. Maar goed, we zien wel. Nu bezig voor de tentamens van donderdag, het huishouden en net een stukje gewandeld met dochter, en vriendin met haar kinderen.henriët schreef:En?JolandaOudshoorn schreef:Vandaag de eerste 3 tentamens, alles nog maar een keer doornemen en extra vroeg naar school gaan, zodat ik mij beter kan concentreren.
absoluut!! Wat dat betreft ben ik ook een rijk gezegend mens! (en vanmorgen waren we niet eens bij elkaarhelma schreef:Een heerlijke morgen met vriendinnen; wat een zegen om goede vriendinnen te hebben!!
Fijn Helma!helma schreef:Een heerlijke morgen met vriendinnen; wat een zegen om goede vriendinnen te hebben!!
helma schreef:Een heerlijke morgen met vriendinnen; wat een zegen om goede vriendinnen te hebben!!
JolandaOudshoorn schreef:absoluut!! Wat dat betreft ben ik ook een rijk gezegend mens! (en vanmorgen waren we niet eens bij elkaarhelma schreef:Een heerlijke morgen met vriendinnen; wat een zegen om goede vriendinnen te hebben!!)
oooooooooooh, eens kijken of er zaterdag wat te regelen valt......huisman schreef:Zielig alleen thuis. Huisvrouw is naar de KreaDoebeurs de grootste hobbybeurs van Nederland. Nee ik wilde niet mee![]()
http://www.kreadoe.nl/nl-nl/bezoeker.as ... 3godd28XQg
Ze vond het geweldig ........de portomonnee voelt zich wel wat leeg.Ichtus schreef:oooooooooooh, eens kijken of er zaterdag wat te regelen valt......huisman schreef:Zielig alleen thuis. Huisvrouw is naar de KreaDoebeurs de grootste hobbybeurs van Nederland. Nee ik wilde niet mee![]()
huisman schreef:Ze vond het geweldig ........de portomonnee voelt zich wel wat leeg.Ichtus schreef:oooooooooooh, eens kijken of er zaterdag wat te regelen valt......huisman schreef:Zielig alleen thuis. Huisvrouw is naar de KreaDoebeurs de grootste hobbybeurs van Nederland. Nee ik wilde niet mee![]()