hè, vervelend.JolandaOudshoorn schreef:Vanmorgen wakker geworden met gigantische rugpijn (bovenrug) Dat wordt niks met mijn huishoudelijke plannen, dus ik ga me maar weer storten op het leerwerk.
Succes met leren!
hè, vervelend.JolandaOudshoorn schreef:Vanmorgen wakker geworden met gigantische rugpijn (bovenrug) Dat wordt niks met mijn huishoudelijke plannen, dus ik ga me maar weer storten op het leerwerk.
JolandaOudshoorn schreef:Geniet ervan!! Hier is de vakantie weer voorbij. Mijn auto is net opgehaald, de cartepan is kapot gereden. Nu moet ik om twee uur een leenauto ophalen en om drie uur in Gouda zijn, waar ik voorlopig zal blijven. (gesprek, college's en dan de flatopruimen van mijn onlangs overleden oom)Gijs83 schreef:Vandaag op naar de Wegwijsbeurs!
Maar nu proberen om voor elf uur mijn huishouden op orde te krijgen, mijn tas te pakken en de vaat te doen.
Ken jij ook al in het brillen wonder middel getrapt. Volgens mn pa zijn we voor de gek gezet, ik krijg hem maar niet overtuigt dat het toch wel redelijk werkt.Gijs83 schreef:JolandaOudshoorn schreef:Geniet ervan!! Hier is de vakantie weer voorbij. Mijn auto is net opgehaald, de cartepan is kapot gereden. Nu moet ik om twee uur een leenauto ophalen en om drie uur in Gouda zijn, waar ik voorlopig zal blijven. (gesprek, college's en dan de flatopruimen van mijn onlangs overleden oom)Gijs83 schreef:Vandaag op naar de Wegwijsbeurs!
Maar nu proberen om voor elf uur mijn huishouden op orde te krijgen, mijn tas te pakken en de vaat te doen.
Ik heb er zeker van genoten! Naast wat boeken en cd's ook nog 1 of ander brillenpoets'wonder'middel gekocht en klein potje waar je volgens de dame wel 4 jaar mee kon. Zie: http://www.mvdbproducts.nl/index.php?pag=home Verder een mooie stevige Eastpak rugtas gekocht en eind de massale samenzang bezocht. Onder zulk zingen krijg je 'er weer zin in'
Redelijk ja dat mag ook wel voor 16 eurober10e schreef:Ken jij ook al in het brillen wonder middel getrapt. Volgens mn pa zijn we voor de gek gezet, ik krijg hem maar niet overtuigt dat het toch wel redelijk werkt.Gijs83 schreef:JolandaOudshoorn schreef:Geniet ervan!! Hier is de vakantie weer voorbij. Mijn auto is net opgehaald, de cartepan is kapot gereden. Nu moet ik om twee uur een leenauto ophalen en om drie uur in Gouda zijn, waar ik voorlopig zal blijven. (gesprek, college's en dan de flatopruimen van mijn onlangs overleden oom)Gijs83 schreef:Vandaag op naar de Wegwijsbeurs!
Ik heb er zeker van genoten! Naast wat boeken en cd's ook nog 1 of ander brillenpoets'wonder'middel gekocht en klein potje waar je volgens de dame wel 4 jaar mee kon. Zie: http://www.mvdbproducts.nl/index.php?pag=home Verder een mooie stevige Eastpak rugtas gekocht en eind de massale samenzang bezocht. Onder zulk zingen krijg je 'er weer zin in'
helma schreef:ik poets mijn bril altijd alleen met een zakdoek; heel voordelig en het gaat al járen mee.
Ik met een stuk rok of trui. Ook erg makkelijk. En als 'ie echt matglas heeft, spoel ik 'm nog weleens af onder de kraan, maar dat kost ook geen zestien euro.Oude-Waarheid schreef:helma schreef:ik poets mijn bril altijd alleen met een zakdoek; heel voordelig en het gaat al járen mee.![]()
![]()
Sorry was 16,81 Ex BTWZita schreef:Ik met een stuk rok of trui. Ook erg makkelijk. En als 'ie echt matglas heeft, spoel ik 'm nog weleens af onder de kraan, maar dat kost ook geen zestien euro.Oude-Waarheid schreef:helma schreef:ik poets mijn bril altijd alleen met een zakdoek; heel voordelig en het gaat al járen mee.![]()
![]()
Deze zijn handiger:helma schreef:ik poets mijn bril altijd alleen met een zakdoek; heel voordelig en het gaat al járen mee.
Je kunt ook die hele simpele van de blokker of de kruidvat halen. Mijn ervaring is dat deze net zo goed prima werken.-DIA- schreef:Deze zijn handiger:helma schreef:ik poets mijn bril altijd alleen met een zakdoek; heel voordelig en het gaat al járen mee.
http://www.swirl.be/detail_d1_fl,5737,586.html
Veel sterkte met je tentames!JolandaOudshoorn schreef:Vandaag de eerste 3 tentamens, alles nog maar een keer doornemen en extra vroeg naar school gaan, zodat ik mij beter kan concentreren.