Koning winter is gekomen!!!
- Miscanthus
- Miscanthus
Ik reisde gisteren per trein van West naar Oost-Nederland. In Rotterdam lag helemaal niks, maar vanaf Gouda - Woerden - Utrecht werd het steeds witter, en vanaf Veenendaal lag er echt een aardig pak sneeuw!
Mijn bestemming was Ede, en daar stonden metershoge sneeuwpoppen... :$ Ik heb er ook maar eentje gemaakt met mijn zusje, want zo'n pak sneeuw zie je niet vaak.
's Avonds weer terug in het warme westen was daar geen sneeuw meer te bekennen!
Mijn bestemming was Ede, en daar stonden metershoge sneeuwpoppen... :$ Ik heb er ook maar eentje gemaakt met mijn zusje, want zo'n pak sneeuw zie je niet vaak.
's Avonds weer terug in het warme westen was daar geen sneeuw meer te bekennen!
-
Oorspronkelijk gepost door BreekijzertjeEen beetje beweging kan geen kwaad voor dat dikke kantoorlijf................................Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Moest vanmorgen mijn voorruit al krabben. Helemaal dicht gevroren.
Een 'breekje' van Breekijzertje

Met je gedachten ergens anders, ben je altijd overal.
Oorspronkelijk gepost door BarryvrouwOorspronkelijk gepost door BreekijzertjeEen beetje beweging kan geen kwaad voor dat dikke kantoorlijf................................Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Een 'breekje' van Breekijzertje![]()

-
:bou::bou::bou:Oorspronkelijk gepost door tukkertjeOorspronkelijk gepost door BarryvrouwOorspronkelijk gepost door BreekijzertjeEen beetje beweging kan geen kwaad voor dat dikke kantoorlijf................................Oorspronkelijk gepost door tukkertje
::mad::mad::mad::mad::mad:
\Oorspronkelijk gepost door Barryvrouw:bou::bou::bou:Oorspronkelijk gepost door tukkertjeOorspronkelijk gepost door BarryvrouwOorspronkelijk gepost door Breekijzertje Een beetje beweging kan geen kwaad voor dat dikke kantoorlijf................................
Fff dimmen jij he.:mad2:
-
Die Breek was toch nog ergens goed voor.Oorspronkelijk gepost door tukkertjeFff dimmen jij he.:mad2:Oorspronkelijk gepost door Barryvrouw:bou::bou::bou:Oorspronkelijk gepost door tukkertjeOorspronkelijk gepost door Barryvrouw![]()