Baby's enzo...
Re: Baby's enzo...
Wat lief!
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Wat een mooi ventje!!!
Geniet ervan.
En sterkte in en met alles!
Geniet ervan.
En sterkte in en met alles!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
wat een mooi kindje Lassie !!
- MarthaMartha
Wow... wat een prachtig kereltje! Super!Zita schreef:Een prachtig jochieLassie schreef:foto's.... zal ik wat bevallingsfoto's plaatsen?helma schreef:we wachten op foto's....![]()
Oke 1 fotootje dan:
![]()
Ik snap nooit helemaal waarom mensen foto's maken van de bevalling. 't Lijkt me helemaal niet leuk om nog eens te zien. Voor anderen ook niet zo heel interessant. Ik ben weleens op kraambezoek geweest bij een docente van de middelbare school. Daar kregen we ook een ris foto's te zien, van vlak na de bevalling. Ik kreeg iedere keer dat ik weer les van haar had het schaamrood op de kaken.
@Zita: ik was wel blij met de foto's (ergens weggestopt in een prive-mapje) gewoon omdat je zelf maar half bij positieven bent (als je dat bent) en dat eerste maar half meemaakt (ik dan)... kun je gewoon effies terugkijken, wat ik ook pas na een aantal weken heb gedaan trouwens....
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Nou de bevallings foto's die gemaakt zijn zie je niet zo veel van de geboorte, meer van dat het kindje op de buik ligt. Een paar foto's van de placenta. En foto's van mijn vermoeide en bezweet hoofd, het aanleggen van de bv. En deze foto's blijven alleen voor ons, die komt ook verder niemand te zien.Zita schreef:Een prachtig jochieLassie schreef:foto's.... zal ik wat bevallingsfoto's plaatsen?helma schreef:we wachten op foto's....![]()
Oke 1 fotootje dan:
![]()
Ik snap nooit helemaal waarom mensen foto's maken van de bevalling. 't Lijkt me helemaal niet leuk om nog eens te zien. Voor anderen ook niet zo heel interessant. Ik ben weleens op kraambezoek geweest bij een docente van de middelbare school. Daar kregen we ook een ris foto's te zien, van vlak na de bevalling. Ik kreeg iedere keer dat ik weer les van haar had het schaamrood op de kaken.
- JolandaOudshoorn
Wat een schatje, Lassie!!! En je hebt gelijk over die bevallingsfoto's!!!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
een schatje zeg!!!!helma schreef:Lassie schreef:
Oke 1 fotootje dan:
Wat lief!!
wat de toekomst brengen moge, mij geleidt des Heeren hand [/color]
Ik heb ook wel eens een klein videootje gemaakt van net na de bevalling, waarop te zien dat het kleine mannetje tegen het licht aan het knipperen is op moeders buik. Erg leuk om terug te kijken. En niemand krijgt daarbij het schaamrood op de kaken; verder zie je nl. niks....Lassie schreef: Nou de bevallings foto's die gemaakt zijn zie je niet zo veel van de geboorte, meer van dat het kindje op de buik ligt. Een paar foto's van de placenta. En foto's van mijn vermoeide en bezweet hoofd, het aanleggen van de bv. En deze foto's blijven alleen voor ons, die komt ook verder niemand te zien.
- MarthaMartha
klein demootje is een raar demootje soms. Hij wil altijd even jammeren als hij gaat slapen, dat mag hij natuurlijk, daarna valt hij heerlijk in slaap. Soms duurt het langer en wil hij even een speentje. Vanavond bleef hij ook jammeren, dus na 5 minuten ik naar boven voor het speentje, maar hij slaapt gewoon, is alleen vergeten zijn jammertje uit te zetten. Nu kan ik natuurlijk zeggen: doe je jammertje even uit, maar hij hoort me niet, want hij slaapt gewoon..... raar gevalletje.
MarthaMartha schreef:klein demootje is een raar demootje soms. Hij wil altijd even jammeren als hij gaat slapen, dat mag hij natuurlijk, daarna valt hij heerlijk in slaap. Soms duurt het langer en wil hij even een speentje. Vanavond bleef hij ook jammeren, dus na 5 minuten ik naar boven voor het speentje, maar hij slaapt gewoon, is alleen vergeten zijn jammertje uit te zetten. Nu kan ik natuurlijk zeggen: doe je jammertje even uit, maar hij hoort me niet, want hij slaapt gewoon..... raar gevalletje.

- MarthaMartha
hahaha geweldige foto's weer, het is een heerlijk ventje

Wat een prachtig jochie (en wat een goeie fotograaf)! Hij kijkt wel alsof hij een zonnebril nodig heeft, 't arme kind.
- MarthaMartha
Ja, ik heb een enorm leuke van grote en kleine demo samen, knijpend tegen de zon, echt vader en zoon, maar dan moet ik eerst toestemming hebben, anders plaats ik hem niet..... (en grote demo is niet thuis, dus nee, ik kan het niet nu even regelen...)Zita schreef:Wat een prachtig jochie (en wat een goeie fotograaf)! Hij kijkt wel alsof hij een zonnebril nodig heeft, 't arme kind.
leuk!
We kwamen er zaterdag nog langs, toen dacht ik nog aan jullie:)
Wat leuk zo al die foto'tjes, hoe doe je dat toch?
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....