da's inderdaad de conclusie die ik er uittrek van horen en zeggen.Oorspronkelijk gepost door takkieje zegt het wel, want je begint gelijk met de conclusie dat je het niet gek vindt dat ze geen mensen kunnen krijgen..........dus als je alleen vertelt wat je doorkrijgt, moet je er geen conclusies aan vast gaan knopenOorspronkelijk gepost door Matthijsja hallo zeg, ik zeg dat niet, ik krijg die indruk alleen maar.Oorspronkelijk gepost door takkieIk begrijp dat jij een functie hebt bij de JBGG? hoe kom je aan die informatie? dat er op veeeeel kampen lastige jongens zitten?Oorspronkelijk gepost door Matthijs dat vinden ze toch hoop ik niet gek dat ze mensen tekort komen?
Als ik de verhalen zo hoor, dan leeft de jeugd zich helemaal uit op zo'n kamp. De leiders worden helemaal gek van niet luisterende jongens, dat idee krijg ik.
Misschien niet op alle kampen, maar wel op veel kampen krijg ik de indruk.Kan me dan voorstellen dat men zo'n kamp niet meer leiden.
matthijs
Ik zeg niet dat het zo is. Ik zeg ook maar wat ik hoor. Hier hoor ik dus weer hele andere verhalen.
Danielkampen
tja, zo krijg je idd de praatjes.....Oorspronkelijk gepost door Matthijsda's inderdaad de conclusie die ik er uittrek van horen en zeggen.Oorspronkelijk gepost door takkieje zegt het wel, want je begint gelijk met de conclusie dat je het niet gek vindt dat ze geen mensen kunnen krijgen..........dus als je alleen vertelt wat je doorkrijgt, moet je er geen conclusies aan vast gaan knopenOorspronkelijk gepost door Matthijsja hallo zeg, ik zeg dat niet, ik krijg die indruk alleen maar.Oorspronkelijk gepost door takkie Ik begrijp dat jij een functie hebt bij de JBGG? hoe kom je aan die informatie? dat er op veeeeel kampen lastige jongens zitten?
Ik zeg niet dat het zo is. Ik zeg ook maar wat ik hoor. Hier hoor ik dus weer hele andere verhalen.
t stapelt zich op, en de ene maakt het verhaal nog heftiger dan de vorige en zo krijg je aan het eind een verhaal dat onwijs overdreven is.
k heb dus wel mijn contacten(whaaaa, lijk adrianus wel) bij de commissie zomerkampen, feitelijk is het zo dat er per seizoen maar 2 a 3 kampen van de weet ik veel hoeveel zijn waar het misgaat.(en dan zijn het nog maar een aantal jongelui die het verzieken), maar goed die heb je er overal tussen zitten, niet alleen bij danielkampen.
tja, die worden dus breed uitgemeten.
[Aangepast op 9/4/05 door takkie]
Het is flauwekul dat het op Danielkamp vaak een zootje is! Ik heb nu 4 keer een jongenskamp geleid. Natuurlijk is het ene kamp makkelijker dan het andere kamp. Maar nooit een zootje gehad.
Daarbij mag je denk ik ook zeggen dat als het verkeerd loopt de grootste schuld bij de kampleiders ligt. Op school leer ik dat als het tijdens een les verkeerd gaat dat het dan voor bijna 100% aan de docent ligt. De kampleiders zijn de volwassen personen op kamp en horen een kamp te sturen. Als de sturing niet goed is dan loopt het uit de hand. Er zijn denk ik soms stafleden die denken op Danielkamp een vakantie te hebben maar dat is flauwekul! Het is een werkwerk van 7 x 24 uur! En ondanks dat is het een schitterende week.
Dit jaar hoop ik een kamp naar Texel te gaan leiden.
Al is het natuurlijk wel een teken aan de wand dat veel ervaren stafleden zich niet aanmelden voor het leiden van kamp. Er moet dus ergens iets niet goed zitten. Ik heb vermoedens maar zal die niet uitspreken. Het zal denk ik heel goed zijn als men nagaat waat voor moeite men doet om stafleden 'vast' te houden.
Daarbij mag je denk ik ook zeggen dat als het verkeerd loopt de grootste schuld bij de kampleiders ligt. Op school leer ik dat als het tijdens een les verkeerd gaat dat het dan voor bijna 100% aan de docent ligt. De kampleiders zijn de volwassen personen op kamp en horen een kamp te sturen. Als de sturing niet goed is dan loopt het uit de hand. Er zijn denk ik soms stafleden die denken op Danielkamp een vakantie te hebben maar dat is flauwekul! Het is een werkwerk van 7 x 24 uur! En ondanks dat is het een schitterende week.
Dit jaar hoop ik een kamp naar Texel te gaan leiden.
Al is het natuurlijk wel een teken aan de wand dat veel ervaren stafleden zich niet aanmelden voor het leiden van kamp. Er moet dus ergens iets niet goed zitten. Ik heb vermoedens maar zal die niet uitspreken. Het zal denk ik heel goed zijn als men nagaat waat voor moeite men doet om stafleden 'vast' te houden.
Oorspronkelijk gepost door texelganger
Ik ga deze zomer emt een Danielkamp (hee, ik heet ook daniel) naar Texel. (gemengd, 13-15 jaar)
Wel als deelnemer natuurlijk en niet als leider
Gaat er iemand als leider mee?
Ik zou het graag horen
groetjes
Daniel
Een leraar (Men. van Leeuwen) van mijn school (Calvijn College, Mburg) zou meegaan als leider!
Dus wieweet... overigens istie wel aardig hoor

Greetz,
Kevertje!
Hey allemaal!!!
wie gaat er mee met het danielkamp Larochette 2?? mail dan even naar zuudje@hotmail.com, zuudje@gmail.com kunnen we alvast een beetje kennismaken via de mail!!!
groetjes!!
Leon:thu!!!!
wie gaat er mee met het danielkamp Larochette 2?? mail dan even naar zuudje@hotmail.com, zuudje@gmail.com kunnen we alvast een beetje kennismaken via de mail!!!
groetjes!!
Leon:thu!!!!
- Wilma van den Berg
Danielkamp Latschau
Hallo allemaal,
Wie o wie gaat er dit jaar naar Latschau (met Daniel-kamp)
: ?
Lijkt me leuk elkaar vast een beetje gesproken te hebben.
Wie o wie gaat er dit jaar naar Latschau (met Daniel-kamp)

Lijkt me leuk elkaar vast een beetje gesproken te hebben.
- Wilma van den Berg
Dank je voor de tip. 'k Zal eens kijken of ik het voor elkaar kan krijgen. Als je naar Latschau gaat mail dan (totdat het gelukt is)even naar wilmavdberg@kliksafe.nl