Klopt! Als ik zin, tijd, energie en gelegenheid heb, kom ik misschien wel weer eens langswaaien.albion schreef:Ik jou ook al een hele tijd mis ergens anders?Zita schreef:... ik Marnix al een tijd mis hier?
Wist je dat........[4]
Re: Wist je dat........[4]
Marnix is verbannen.albion schreef:Zita schreef:... ik Marnix al een tijd mis hier?
Waarschijnlijk druk met andere zaken?
wat nou weer?refo schreef:Marnix is verbannen.albion schreef:Zita schreef:... ik Marnix al een tijd mis hier?
Waarschijnlijk druk met andere zaken?

~~Soli Deo Gloria~~
Zie o.a.: http://www.fotorijssen.nl/Streetpaintfe ... index.html. Het meisje op foto 14 is winnares bij de volwassene. Vorig jaar ook al bij categorie tot 18 jaar. Ik ken haar best goed. Ze zit ook bij ons op de jeugdvereniging van de kerk. Ze studeert ook iets in de kunst. Ze heeft blijkbaar talent!Lourens schreef:Dat lijkt me wel mooi.Gijs83 schreef: ...in Rijssen morgen het Int.Streetpaintingfestival wordt gehouden?
...215 jaar geleden George Washington(1732-1799) zijn afscheidsspeech hield(denk als president van de VS)?
...5 jaar geleden in Thailand premier Thaksin Shinawatra door een geweldloze militaire staatsgreep werd afgezet?
...20 jaar geleden twee Duitse toeristen de ijsmummie van Ötzi ontdekken?
...250 jaar geleden Pieter van Musschenbroeck (69), medicus, wis- en natuurkundige en astronoom overleed?
...130 jaar geleden James Garfield (49), 20e president van de Verenigde Staten overleed?
...10 jaar geleden 14 uur achtereen bijna 30 mm neerslag viel?
...de beurs in Tokyo vandaag gesloten is?
...vandag de alternatieve troonrede van o.a.FNV, Raad van Kerken en Humanitus gepresenteerd word?
...de ZGG deze week een zendingsweek heeft?
...er deze week gecollecteerd wordt voor de Nierstichting?
...5 jaar geleden in Thailand premier Thaksin Shinawatra door een geweldloze militaire staatsgreep werd afgezet?
...20 jaar geleden twee Duitse toeristen de ijsmummie van Ötzi ontdekken?
...250 jaar geleden Pieter van Musschenbroeck (69), medicus, wis- en natuurkundige en astronoom overleed?
...130 jaar geleden James Garfield (49), 20e president van de Verenigde Staten overleed?
...10 jaar geleden 14 uur achtereen bijna 30 mm neerslag viel?
...de beurs in Tokyo vandaag gesloten is?
...vandag de alternatieve troonrede van o.a.FNV, Raad van Kerken en Humanitus gepresenteerd word?
...de ZGG deze week een zendingsweek heeft?
...er deze week gecollecteerd wordt voor de Nierstichting?
...de voorganger van Gijs (nu voorganger op andere wijze) vanmorgen in Gijs z'n postwijk rondliep?
...als postbode groette hij me altijd wel
...nu blijkbaar niet meer

~~Soli Deo Gloria~~
We lopen ook voor de nierstichting..
Is trouwens een goede manier om je straatgenoten een beetje te leren kennen. Zeker voor iemand die nogal druk is, en ze verder niet zo vaak ziet..
En misschien denken ze wel (hoop ik) die zware gereformeerden doen toch ook wel wat nuttigs.
Is trouwens een goede manier om je straatgenoten een beetje te leren kennen. Zeker voor iemand die nogal druk is, en ze verder niet zo vaak ziet..
En misschien denken ze wel (hoop ik) die zware gereformeerden doen toch ook wel wat nuttigs.
ik me afvraag of Huisman een nieuwe bril heeft?
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Nee. (hoe kom je daar bij? )henriët schreef:ik me afvraag of Huisman een nieuwe bril heeft?
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
wel nieuwe glazen. Smeltvrij.huisman schreef:Nee. (hoe kom je daar bij? )henriët schreef:ik me afvraag of Huisman een nieuwe bril heeft?

Jullie weten ook alles. Maar idd nieuwe glazen (giften zijn van harte welkom op rekening ........)helma schreef:wel nieuwe glazen. Smeltvrij.huisman schreef:Nee. (hoe kom je daar bij? )henriët schreef:ik me afvraag of Huisman een nieuwe bril heeft?
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
aha, ik denk dat hij mij zaterdagavond wel begroet, want dan is hij weer in Rijssen!Hendrikus schreef:...de voorganger van Gijs (nu voorganger op andere wijze) vanmorgen in Gijs z'n postwijk rondliep?
huisman schreef:Jullie weten ook alles. Maar idd nieuwe glazen (giften zijn van harte welkom op rekening ........)helma schreef:wel nieuwe glazen. Smeltvrij.huisman schreef:Nee. (hoe kom je daar bij? )henriët schreef:ik me afvraag of Huisman een nieuwe bril heeft?

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Zita schreef:. ik Marnix al een tijd mis hier?
Jullie allemaal de hartelijke groeten krijgen van Marnix.
Hij het jammer vind dat hij mensen die hem dierbaar zijn niet meer spreekt.
let sin never hold true, that Love never broke through.
tsja, verschil moet er zijnGijs83 schreef:aha, ik denk dat hij mij zaterdagavond wel begroet, want dan is hij weer in Rijssen!Hendrikus schreef:...de voorganger van Gijs (nu voorganger op andere wijze) vanmorgen in Gijs z'n postwijk rondliep?

~~Soli Deo Gloria~~