:puOorspronkelijk gepost door Matthijs
Wat meer info over mijn reis heb ik geplaatst op mijn eigen forum op mijn website.
Adres is jullie bekend.
Groetjes vanuit Irian Jaya
Volgens mij kwam ik je vanmorgen tegen in Moerkapelle.Oorspronkelijk gepost door takkie
Ze zullen toch zo langzamerhand weer eens terug moeten komen, want Kridje moet vlg week weer aan t werk vlgs mij.
We zijn dus terug in Nederland. Gelukkig is de vliegreis goed verlopen. Je schikt toch wel een beetje als je tijdens de vlucht in de krant leest dat er 2 vliegtuigongelukken zijn gebeurd. Er was in Kuala Lumpur even een kleine technische storing maar verder geen problemen gehad.
Echt een schitterende vakantie gehad!
De trektocht voor de vallei was erg mooi. Het was soms erg zwaar maar dat heb je er dan wel voor over.
Groeten
heej,Oorspronkelijk gepost door kridjeVolgens mij kwam ik je vanmorgen tegen in Moerkapelle. We zijn dus terug in Nederland. Gelukkig is de vliegreis goed verlopen. Je schikt toch wel een beetje als je tijdens de vlucht in de krant leest dat er 2 vliegtuigongelukken zijn gebeurd. Er was in Kuala Lumpur even een kleine technische storing maar verder geen problemen gehad.Oorspronkelijk gepost door takkie
Ze zullen toch zo langzamerhand weer eens terug moeten komen, want Kridje moet vlg week weer aan t werk vlgs mij.
Echt een schitterende vakantie gehad!
De trektocht voor de vallei was erg mooi. Het was soms erg zwaar maar dat heb je er dan wel voor over.
Groeten
leuk dat je er weer bent!
uhm, k geloof niet dat ik je tegen gekomen ben, of je moet hier door het huis geslopen zijn, want k ben de deur nog niet uit geweest.
Mooi om te horen dat het leuk was, en fijn dat jullie weer veilig thuis zijn.
Het is hier inderdaad minder warm Jelle.
Daar hadden we bijna altijd 30 graden. Een goeie tempratuur.
Ik kan helaas nog geen fotoalbum aanmaken. Waarschijnlijk zal ik maandag alle foto's kunnen laten zien. Maar een aantal foto's kan ik wel laten zien.

Pennen van OSW op Papua!
Ze waren er erg blij mee, Jelle!
Daar hadden we bijna altijd 30 graden. Een goeie tempratuur.
Ik kan helaas nog geen fotoalbum aanmaken. Waarschijnlijk zal ik maandag alle foto's kunnen laten zien. Maar een aantal foto's kan ik wel laten zien.

Pennen van OSW op Papua!

Ze waren er erg blij mee, Jelle!
Liever Turks dan Paaps