Wat doen we vandaag ? [8]
Re: Wat doen we vandaag ? [8]
Wij hebben straks een Pot Luck met onze gemeente als start van het nieuwe seizoen.
Vandaag proberen mijn 'essay' zo aan te passen dat het naar de zin van de docent is...

- Johann Gottfried Walther
Vandaag 2 orgels bespeeld.
o.a. een Sauer orgel, waar ik een Fuga für Orgel van Franz Schubert (1797-1828) heb gespeeld.
o.a. een Sauer orgel, waar ik een Fuga für Orgel van Franz Schubert (1797-1828) heb gespeeld.
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
In Apeldoorn?Johann Gottfried Walther schreef:Vandaag 2 orgels bespeeld.
In Veenendaal?Marieke schreef:In Apeldoorn?Johann Gottfried Walther schreef:Vandaag 2 orgels bespeeld.
Ons oude huis schoonmaken!
Komende week is het passeren.
Komende week is het passeren.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- MarthaMartha
nou, er hangt al een was, de tweede draait, zojuist drie wassen van vorige week opgevouwen en opgeruimd, de badkamer is schoon en verder is het boven zo ver opgeruimd dat ik daar zometeen - als kleine demo weer wakker is - zo aan de slag kan. Nu eerst koffie!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Na een goede zondag waarop ik met verwondering terugkijk weer met nieuwe moed en kracht begonnen.
Met de buggy naar school gewandeld met mijn oppas-Brazikaantje en gelijk even langs Hoogvliet.
Mezelf net getrakteerd op een ontbijt van Sallands zonnepitbrood (de kapjes
) met rosbief/rucolasla en mosterd-dillesaus; een glas thee een bak koffie en een glas versgeperst sinaasappelsap.
Zometeen komt mijn zus (met een -ben ik bang- verdrietige boodschap)
Vanmiddag gebedsgroep Ichthuscollege; waarin we bijzonder stilstaan bij de ernstige zorgen die er nog zijn rond het slachtoffer van het ongeluk met de brommobiel.
Tussendoor het huishouden.
Vanavond, áls ik nog energie over heb, naar Zeist. CGV
Met de buggy naar school gewandeld met mijn oppas-Brazikaantje en gelijk even langs Hoogvliet.
Mezelf net getrakteerd op een ontbijt van Sallands zonnepitbrood (de kapjes

Zometeen komt mijn zus (met een -ben ik bang- verdrietige boodschap)
Vanmiddag gebedsgroep Ichthuscollege; waarin we bijzonder stilstaan bij de ernstige zorgen die er nog zijn rond het slachtoffer van het ongeluk met de brommobiel.
Tussendoor het huishouden.
Vanavond, áls ik nog energie over heb, naar Zeist. CGV
- MarthaMartha
helma schreef:Brazikaantje

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Ik ga ook.. geeft dat je energie?helma schreef: Vanavond, áls ik nog energie over heb, naar Zeist. CGV
Sterkte en succes met je drukke dag!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Werken voor het re-integratiebureau in Barneveld
Vandaag een vrije dag.
Straks eerst eens kijken hoe het met mijn zoon is die zaterdagavond met een voedselvergiftiging thuis kwam (mosselen) en mij vervolgens tot 4 uur 's nachts bezig heeft gehouden.
Nu mag hij op tijd bed uit om hier wat te doen.
Verder de CD/DVD kasten verplaaten, enige snoeren die nog zichtbaar liggen of hangen wegwerken, stopcontact repareren, frame partytent opruimen, en vooral tussendoor koffiepauzes met mijn vrouw.
Straks eerst eens kijken hoe het met mijn zoon is die zaterdagavond met een voedselvergiftiging thuis kwam (mosselen) en mij vervolgens tot 4 uur 's nachts bezig heeft gehouden.
Nu mag hij op tijd bed uit om hier wat te doen.
Verder de CD/DVD kasten verplaaten, enige snoeren die nog zichtbaar liggen of hangen wegwerken, stopcontact repareren, frame partytent opruimen, en vooral tussendoor koffiepauzes met mijn vrouw.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Ik ga vandaag maar eens op zoek naar de spullen voor de belastingaangifte. Zucht. De accountant gaf zo'n leuke checklist, bestaande uit vijftien punten. Punt vijftien is: 'Alles wat u verder van belang acht voor het doen van de belastingaangifte'. 

Zita,Zita schreef:Ik ga vandaag maar eens op zoek naar de spullen voor de belastingaangifte. Zucht. De accountant gaf zo'n leuke checklist, bestaande uit vijftien punten. Punt vijftien is: 'Alles wat u verder van belang acht voor het doen van de belastingaangifte'.
Dat punt is alleen bedoeld, mocht je zelf wel iets mee willen nemen wat toevallig nog niet in die checklist staat

Groeten van iemand die wel eens van die checklists moet versturen

Van dat punt verder niets aantrekken. Het is gewoon "indekkingsgedrag". Stel dat er wat relevants wordt vergeten dan wil de accountant natuurlijk niet de schuld krijgen, vandaar dat slotregeltje.Zita schreef:Ik ga vandaag maar eens op zoek naar de spullen voor de belastingaangifte. Zucht. De accountant gaf zo'n leuke checklist, bestaande uit vijftien punten. Punt vijftien is: 'Alles wat u verder van belang acht voor het doen van de belastingaangifte'.