Schitterende foto's (2)
Re: Schitterende foto's (2)
Inderdaad, dat woord kwam bij mij ook op.helma schreef:Wauw!
Bij mij ook. Prachtige foto's en hele mooie composities!
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
werkelijk top!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
En dit is nog maar een kleine selectie uit de bijna 1000 foto's
Kan jullie wel vertellen.. Ben reuze blij met mijn Nikon D3100

Pfoe, gelukkig heb ik niet alleen zoveel foto's. Afgelopen vakantie had ik er 1119 en mijn vriendin 570 ofzo. Kon bijna niet kiezen voor m'n vakantieboek.
Sinds kort heb ik een andere camera, maar nu vind ik het uitzoeken van foto's makkelijker. Er zijn er maar weinig echt goed. (moet nog veel oefenen...
)
Sinds kort heb ik een andere camera, maar nu vind ik het uitzoeken van foto's makkelijker. Er zijn er maar weinig echt goed. (moet nog veel oefenen...

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Goed gereedschap is het halve werk, dat blijkt wel weerDroelie schreef:Kan jullie wel vertellen.. Ben reuze blij met mijn Nikon D3100

~~Soli Deo Gloria~~
Wat een schitterende foto's !!Droelie schreef:En dit is nog maar een kleine selectie uit de bijna 1000 foto's![]()
Fantastisch Droelie! Pracht foto's. Dat knulletje... en die sprinkhaan (?) heel mooi!
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
- JolandaOudshoorn
Inderdaad! Je hebt talent, meid!helma schreef:Wauw!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
En ik mezelf weerhouden om te vragen: wat voor camera heb je?Hendrikus schreef:Goed gereedschap is het halve werk, dat blijkt wel weerDroelie schreef:Kan jullie wel vertellen.. Ben reuze blij met mijn Nikon D3100
(alsof het meeste succes bij je camera ligt....)
Het zal wel een combinatie van factoren zijn. In ieder geval heb je wel oog voor dingen die je kiekt; ik heb op je hyves ook geweldige foto's gezien. Ik sluit me aan bij Jolanda: je hebt talent!
Laat ik het er maar op houden dat die camera een zeer grote bijdrage heeft geleverdhelma schreef:En ik mezelf weerhouden om te vragen: wat voor camera heb je?Hendrikus schreef:Goed gereedschap is het halve werk, dat blijkt wel weerDroelie schreef:Kan jullie wel vertellen.. Ben reuze blij met mijn Nikon D3100
(alsof het meeste succes bij je camera ligt....)
Het zal wel een combinatie van factoren zijn. In ieder geval heb je wel oog voor dingen die je kiekt; ik heb op je hyves ook geweldige foto's gezien. Ik sluit me aan bij Jolanda: je hebt talent!

Ik heb sinds 3 jaar een Nikon D30. Met zo'n toestel kunnen foto's niet mislukken.Droelie schreef:En dit is nog maar een kleine selectie uit de bijna 1000 foto's![]()
Het nadeel van de spiegelreflexcamera's is alleen dat ze nogal groot zijn.
Is lastig, ja. Ik heb er ook eentje, en verlang dan wel eens naar zo'n compactcameraatje dat je in je jaszak steekt.refo schreef:Ik heb sinds 3 jaar een Nikon D30. Met zo'n toestel kunnen foto's niet mislukken.Droelie schreef:En dit is nog maar een kleine selectie uit de bijna 1000 foto's![]()
Het nadeel van de spiegelreflexcamera's is alleen dat ze nogal groot zijn.