Michien getipt?-DIA- schreef:Ik spreek hier niet op een verborgen plaats... Het zou hem ter ore gekomen kunnen zijn.Ander schreef:leest hij Refoforum?-DIA- schreef:Er werd net gebeld of het vanavond gelegen kwam...
Een ouderling...
Ik denk niet dat het een 'normaal' huisbezoek is... want de 'huisbezoektijd' is nog biet begonnen.
Maar naar mijn idee zal hij dit forum zelf niet lezen, of in ieder geval geen berichten op plaatsen.
Wat doen we vandaag ? [8]
Re: Wat doen we vandaag ? [8]
Lijkt me biet waarchijnlijk.Willem schreef:Michien getipt?-DIA- schreef:Ik spreek hier niet op een verborgen plaats... Het zou hem ter ore gekomen kunnen zijn.Ander schreef:leest hij Refoforum?-DIA- schreef:Er werd net gebeld of het vanavond gelegen kwam...
Een ouderling...
Ik denk niet dat het een 'normaal' huisbezoek is... want de 'huisbezoektijd' is nog biet begonnen.
Maar naar mijn idee zal hij dit forum zelf niet lezen, of in ieder geval geen berichten op plaatsen.
Verkouden?Tiberius schreef:Lijkt me biet waarchijnlijk.

straks sta je op tweetal-DIA- schreef:Er werd net gebeld of het vanavond gelegen kwam...
Een ouderling...

~~Soli Deo Gloria~~
- JolandaOudshoorn
Die vergadering duurde tot 23.00JolandaOudshoorn schreef:Vanmorgen mijn eerste opdracht geschreven voor mijn digitale portfolio. Vanmiddag even een uurtje op bed gelegen. Vanavond vergadering Jeugdraad.

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Tiberius schreef: Lijkt me biet waarchijnlijk.
SORRY, dat ging even biet goed!
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Er is niet over forums en kalfjes gepraat. Het was gewoon een goed pastoraal bezoek, om mijn ziekte en omdat het nu net bijna twee jaar is geleden dat ik mijn geliefde moeder mij zag ontvallen...Willem schreef:Michien getipt?-DIA- schreef:Ik spreek hier niet op een verborgen plaats... Het zou hem ter ore gekomen kunnen zijn.Ander schreef:leest hij Refoforum?-DIA- schreef:Er werd net gebeld of het vanavond gelegen kwam...
Een ouderling...
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Fijn Dia! Dat heb je ook af en toe nodig. Goed dat ze daar oog voor hebben.
2 dagen vrij als postbode...

Wat ontzettend fijn en zorgzaam! Ik hoop dat je er langere tijd wat aan zult mogen hebben!-DIA- schreef: Er is niet over forums en kalfjes gepraat. Het was gewoon een goed pastoraal bezoek, om mijn ziekte en omdat het nu net bijna twee jaar is geleden dat ik mijn geliefde moeder mij zag ontvallen...
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Vandaag gewerkt.. En vanavond is voor mij het zingseizoen weer begonnen.. We zijn alweer begonnen aan de kerststukken! En ze zijn mooi! 

- JolandaOudshoorn
Nagenieten van mijn studie avond op de Pabo. wat een ontzettende leuke opleiding is dat toch!!!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Vandaag gewerkt en vanavond naar een vergadering.
Het seizoen is weer begonnen!!
Het seizoen is weer begonnen!!
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Het seizoen is ook bij ons begonnen. Ook ik had vanavond een vergadering.
Nu nog 1 nachtdienstje en dan heerlijk het weekend vrij.
Van 't weekend een aantal (zeer leuke) forummers ontmoeten en verder nog hard werken voor mijn eindonderzoek/scriptie.
Nu nog 1 nachtdienstje en dan heerlijk het weekend vrij.
Van 't weekend een aantal (zeer leuke) forummers ontmoeten en verder nog hard werken voor mijn eindonderzoek/scriptie.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Hier begint het seizoen vanaf maandag. We hebben a.s. weekend startweekend.