ForumFoto's
Ayers rock in Australië en de great canyon in USA
Met vriendelijke groet, Egbert.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Ik vind dat ik het beter hadOorspronkelijk gepost door Matthijs
geweldig, allebei goed hoor!
Ik had het niet verwacht!

En het is toch Grant en niet Great?

En had je dat niet verwacht? :mad2: Vind ik wel een beetje een belediging.
[Aangepast op 24/5/05 door Kaw]
nee, want ik begrijp niet waarom je punt.nl erbij hebt staan.Oorspronkelijk gepost door KawWe zullen zien... Weet jij het antwoord op het door mij aangehaalde wereldberoemde gebouw?Oorspronkelijk gepost door Matthijs
Owja, nou ja, dan heb jij echt gewonnen hoor:,
Nee, ik heb OSW-ers niet zo hoog als het om deze dingen gaat:D
Gelukkig blijkt het tegendeel!
Maar, misschien bedoel je dat gebouw in Syndey? "The Opera House"

Ziet er ook wel een beetje buitenaard uit, toch?:du
Zie jij dan soms geen plaatje ofzo?Oorspronkelijk gepost door Matthijsnee, want ik begrijp niet waarom je punt.nl erbij hebt staan.Oorspronkelijk gepost door KawWe zullen zien... Weet jij het antwoord op het door mij aangehaalde wereldberoemde gebouw?Oorspronkelijk gepost door Matthijs
Jij negeert mijn vraag Matthijsje! :t Weet je het soms niet?
Doet me sterk denken aan GaudiOorspronkelijk gepost door Kaw
Echt een buitenaards gebouw als je daar bent. Heeft onverwacht veel indruk op mij gemaakt.
Met vriendelijke groet, Egbert.
nou ik zie in ieder geval geen gebouw.Oorspronkelijk gepost door KawZie jij dan soms geen plaatje ofzo?Oorspronkelijk gepost door Matthijsnee, want ik begrijp niet waarom je punt.nl erbij hebt staan.Oorspronkelijk gepost door KawWe zullen zien... Weet jij het antwoord op het door mij aangehaalde wereldberoemde gebouw?Oorspronkelijk gepost door Matthijs
Jij negeert mijn vraag Matthijsje! :t Weet je het soms niet?