Kleine ergernissen [2]
Re: Kleine ergernissen
Een splinternieuw horloge dat via internet wordt geleverd met een slechtwerkende sluiting. Een mailtje naar de firma levert alleen een linkje naar de reparatieprocedure op. En daar worden de banden uiteraard uitgesloten van garantie. Zojuist maar weer even een kwaaiige mail gestuurd. 

Terugsturen en je geld terug laten storten (storneren).Zita schreef:Een splinternieuw horloge dat via internet wordt geleverd met een slechtwerkende sluiting. Een mailtje naar de firma levert alleen een linkje naar de reparatieprocedure op. En daar worden de banden uiteraard uitgesloten van garantie. Zojuist maar weer even een kwaaiige mail gestuurd.
Aankopen via Internet kan je het beste altijd via creditcard doen. Dan heb je 180 dagen garantie, plus als er iets niet geleverd wordt, kan je de betaling storneren. Bij Ideal lukt dat niet.
Ja, die zijn inderdaad klein. En soms knap ergerlijkLassie schreef:muggen,

~~Soli Deo Gloria~~
ergernis hier: een muggenprik in mijn oor, ook best wel ergerlijkHendrikus schreef:Ja, die zijn inderdaad klein. En soms knap ergerlijkLassie schreef:muggen,

Onze achterburen hadden zaterdagavond/nacht een groot, luidruchtig feest
Om een uur of 4 werd de herrie minder

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Hier is het elk weekend raak met de moskee, tijdens de Ramadan. Van vrijdag t/m zondag. Elke avond vanaf 10/10:30 - 4:30 is die open.Orchidee schreef:Onze achterburen hadden zaterdagavond/nacht een groot, luidruchtig feest![]()
k zal echt blij zijn als dat voorbij is.
Huh, mogen ze dan zoveel herrie maken?Lassie schreef:Hier is het elk weekend raak met de moskee, tijdens de Ramadan. Van vrijdag t/m zondag. Elke avond vanaf 10/10:30 - 4:30 is die open.Orchidee schreef:Onze achterburen hadden zaterdagavond/nacht een groot, luidruchtig feest![]()
Ik weet niet of ze zoveel herrie mogen maken, maar ze doen het wel...
Ach het is 2/3 x p/jr, en om dan de politie te bellen...je hebt eerder ruzie met de buren, dan dat het weer goed is
Ach het is 2/3 x p/jr, en om dan de politie te bellen...je hebt eerder ruzie met de buren, dan dat het weer goed is

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
uhm... wij wonen op een hoek waar een voetpad loopt (straks langs ons huis). Wij hebben s'nachts onze ramen open en als ze dan langs je huis lopen en ze praten met elkaar dan wordt je wel wakker en auto's die af en aan rijden.Auto schreef:Huh, mogen ze dan zoveel herrie maken?Lassie schreef:Hier is het elk weekend raak met de moskee, tijdens de Ramadan. Van vrijdag t/m zondag. Elke avond vanaf 10/10:30 - 4:30 is die open.Orchidee schreef:Onze achterburen hadden zaterdagavond/nacht een groot, luidruchtig feest![]()
En zo komt er s'nachts om 4/5 uur ook de vrachtwagen van een supermarkt langs ons huis denderen.
En aangezien ik niet echt meer zo vast slaap zijn het soms kleine ergenissen. Maar ach we komen er wel weer doorheen en het is gelukkig maar 1 maand per jaar.
kunnen we vast wennen aan de nachtelijke activiteiten van onze zoon/dochter.

haha, dan is de overgang niet zo grootLassie schreef:uhm... wij wonen op een hoek waar een voetpad loopt (straks langs ons huis). Wij hebben s'nachts onze ramen open en als ze dan langs je huis lopen en ze praten met elkaar dan wordt je wel wakker en auto's die af en aan rijden.Auto schreef:Huh, mogen ze dan zoveel herrie maken?Lassie schreef:Hier is het elk weekend raak met de moskee, tijdens de Ramadan. Van vrijdag t/m zondag. Elke avond vanaf 10/10:30 - 4:30 is die open.Orchidee schreef:Onze achterburen hadden zaterdagavond/nacht een groot, luidruchtig feest![]()
En zo komt er s'nachts om 4/5 uur ook de vrachtwagen van een supermarkt langs ons huis denderen.
En aangezien ik niet echt meer zo vast slaap zijn het soms kleine ergenissen. Maar ach we komen er wel weer doorheen en het is gelukkig maar 1 maand per jaar.
kunnen we vast wennen aan de nachtelijke activiteiten van onze zoon/dochter.

Sterkte!
m'n mail het niet doet???
op gmail komt t niet binnen en wel op kpnplanet.nl
Normaal koppelt ie dat door, zodat ik alleen op gmail hoef te kijken, hoe kan dat nou?
Normaal koppelt ie dat door, zodat ik alleen op gmail hoef te kijken, hoe kan dat nou?
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Mogelijk heb je "per ongeluk" het doorsturen uitgezet?henriët schreef:m'n mail het niet doet???
Waarschijnlijk komt het doordat we geen kpn meer hebben en die dienst het dus niet meer doet.Tiberius schreef:Mogelijk heb je "per ongeluk" het doorsturen uitgezet?henriët schreef:m'n mail het niet doet???
Opzich wel handig, alle reclame stopt vanzelf.
Ik ben nu alleen nog via gmail te bereiken;)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....