Wat doen we vandaag ? [8]
- MarthaMartha
Re: Wat doen we vandaag ? [8]
vanmorgen met mijn schoonzus inkopen gedaan en verder plannen gemaakt voor ons familiedagje.
vanmiddag beneden de boel lekker schoonmaken...
vanmiddag beneden de boel lekker schoonmaken...
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Blijkbaar...Hendrikus schreef:fladderde je zó hard, Vlinder?vlinder schreef: Als ik ziek was verzuchtte de juf tegen mijn moeder dat ze het heerlijk vond, want het leek wel of de hele klas dan ziek was, zo rustig was het....

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Straks eerst even boodschappen doen.
Dan thuis nog even klussen. Snoeren van installaties wegwerken op een nette manier.
Verder waarschijnlijk nog even wat dingetjes halen bij de Ikea en wat andere spullen wegbrengen naar de kringloop.
Dan thuis nog even klussen. Snoeren van installaties wegwerken op een nette manier.
Verder waarschijnlijk nog even wat dingetjes halen bij de Ikea en wat andere spullen wegbrengen naar de kringloop.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
mijn man is samen met de jongens een waterflesraketinstallatie aan het bouwen.
Ik heb hem nog niet vaak zó hard horen lachen.
(ik hoop dat de buren niet thuis zijn; want volgens mij blijft het niet droog in de wijde onmgeving van ons huis. Alsof er al niet genoeg water is gevallen de laatste tijd....)
(ik hoop dat de buren niet thuis zijn; want volgens mij blijft het niet droog in de wijde onmgeving van ons huis. Alsof er al niet genoeg water is gevallen de laatste tijd....)
Onze buurman heeft er ooit één gemaakt met de kinderen. En hoog dat die ging !helma schreef:mijn man is samen met de jongens een waterflesraketinstallatie aan het bouwen.

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
hij is aangesloten op de compressor....dus dan weet je 't wel.
- MarthaMartha
helma schreef:mijn man is samen met de jongens een waterflesraketinstallatie aan het bouwen.

- Oude-Waarheid
helma schreef:mijn man is samen met de jongens een waterflesraketinstallatie aan het bouwen.
Foto ?

Ja een foto zou wel leuk zijn..... Ow Heerlijk, ik had graag je buren willen zijn.
Bij ons gebeurd het ook regelmatig.
Bij ons gebeurd het ook regelmatig.
Moet je dan ook nog overstappen? Anders lijkt het me een makkie. Heerlijk achterover leunen en genieten van de rit, je hoeft niets zelf te doen, dat is uitrusten en dat lijkt me helemaal niet inspannendHendrikus schreef:ruim 8 uur treinen voor de boeg

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
er wordt toch maar gebruik gemaakt van een fietspomp.
En we hebben besloten dat het eigenlijk alleen maar haalbaar is in een wat ruimere omgeving dan onze achtertuin
Er wordt nu druk gewerkt aan het verfraaien en vormgeven van de flessen; er zitten inmiddels nu vleugels aan.
Ik zal kijken of er wat foto's gemaakt kunnen worden van het systeem.
(onze buurman-dominee vroeg al of we ze zagen vliegen. Hij wel
)
En we hebben besloten dat het eigenlijk alleen maar haalbaar is in een wat ruimere omgeving dan onze achtertuin

Er wordt nu druk gewerkt aan het verfraaien en vormgeven van de flessen; er zitten inmiddels nu vleugels aan.
(onze buurman-dominee vroeg al of we ze zagen vliegen. Hij wel

- MarthaMartha
en? alles weer goed gemaakt met de buren? Of is het allemaal goed afgelopen?helma schreef:er wordt toch maar gebruik gemaakt van een fietspomp.
En we hebben besloten dat het eigenlijk alleen maar haalbaar is in een wat ruimere omgeving dan onze achtertuin![]()
(onze buurman-dominee vroeg al of we ze zagen vliegen. Hij wel![]()
)
toen de fles 3 tuinen verder terechtkwam hebben we het festijn uitgesteld tot we een keer op kwintelooijen zijn ofzo.. 

helma schreef:toen de fles 3 tuinen verder terechtkwam hebben we het festijn uitgesteld tot we een keer op kwintelooijen zijn ofzo..

Vertel even wanneer... daar wil ik wel bij zijn!!!!
Wij hebben heerlijk een 'echte'zaterdag gehad, afgesloten zojuist met familiebezoek ontvangen, dolleuk en gezellig!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....