Nou hè! Zat er ook net aan te denken.Origineel geplaatst door toy
't Wordt tijd om op dit forum een minimum-leeftijd in te stellen.
Al die lastige pubers...
Nijmeegse vierdaagse
De Nijmeegse!!
Oh ja, misschien ga ik het volgend jaar wel doen.
Er is namelijk een hele groep vrienden van me dit jaar gegaan en het was echt supergezellig, zeiden ze. Ik heb de sfeer geproefd omdat ik ze bij de finish heb op staan wachten. Tsja 't is echt een hele happening.
Een aantal uit dat groepje zitten hier ook op het forum, al dan niet als actief lid, dus binnenkort kun je waarschijnlijk nog een paar hele positieve reacties verwachten....
Zoeker
Oh ja, misschien ga ik het volgend jaar wel doen.
Er is namelijk een hele groep vrienden van me dit jaar gegaan en het was echt supergezellig, zeiden ze. Ik heb de sfeer geproefd omdat ik ze bij de finish heb op staan wachten. Tsja 't is echt een hele happening.
Een aantal uit dat groepje zitten hier ook op het forum, al dan niet als actief lid, dus binnenkort kun je waarschijnlijk nog een paar hele positieve reacties verwachten....
Zoeker
Je wil zekers lerares worden ofniet.. Die hebben altijd zo'n hoge dunk van hun zelf...Origineel geplaatst door Lieneke
Ik laat je graag in die waan...
Trouwens.. we zullen 'es zien of meiden het woord 'doorzettingsvermogen' kennen, Matthijs, Leo en Toy!
Wedstrijdje lopen durf ik wel aan met jullie! Jullie kennende.......
Veel woorden maar geen daden..
En dat is bij ons wel anders.. Geen woorden maar daden....
Mm, ja, inderdaad!
'k Zou trouwens wel 'es weten waar je die kennis over leraressen hebt opgedaan wat betreft die hoge dunk die ze zouden moeten hebben (in jou brein)....
Vertel 'es: vanwaar die wijsheid?
Hee, is zo'n wandeltocht niet wat voor de volgende meeting....? (wel pas in april ofzo)
Lekker sportief en aan 't eind van die tocht wil ik nog wel 'es verder praten over de door jullie gelanceerde zaken:
- de vraag of Lien het wel volhoudt. Want ja, die meiden he... 't Schijnt dat dat het zwakkere geslacht moet zijn....
- dat door dat "puberale geklets" van mij er steeds minder van te verwachten valt.
- Het schijnt dat meiden de moed al erg snel opgeven, bijv. al na 2 kilometer.
- Ze zouden minder doorzettingsvermogen hebben,
- en woorden zijn geen daden.

'k Zou trouwens wel 'es weten waar je die kennis over leraressen hebt opgedaan wat betreft die hoge dunk die ze zouden moeten hebben (in jou brein)....
Hee, is zo'n wandeltocht niet wat voor de volgende meeting....? (wel pas in april ofzo)
Lekker sportief en aan 't eind van die tocht wil ik nog wel 'es verder praten over de door jullie gelanceerde zaken:
- de vraag of Lien het wel volhoudt. Want ja, die meiden he... 't Schijnt dat dat het zwakkere geslacht moet zijn....
- dat door dat "puberale geklets" van mij er steeds minder van te verwachten valt.
- Het schijnt dat meiden de moed al erg snel opgeven, bijv. al na 2 kilometer.
- Ze zouden minder doorzettingsvermogen hebben,
- en woorden zijn geen daden.

Het zijn allemaal feiten Lien..Origineel geplaatst door Lieneke
Mm, ja, inderdaad!

Ik ken er veel die lerares worden of zijn.. Dusss.. En die zijn net zo.. Ik weet wel je gelooft me nu niet. Zo zijn ze ook...
Hey allemaal,
Meiden geen doorzettingsvermogen?! SLAAT HELEMAAL NERGENS OP!!!! Ik heb dit jaar de Nijmeegse-4-daagse ook gelopen, we waren met 4 jongens en 4 meiden en IEDEREEN heeft het gehaald!!!!! Wie heeft hier nog wat op in te brengen :bu:bu
Ik kan jullie echt allemaal aanraden volgend jaar mee te lopen, het is echt super tof!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tot 15 juli in Nijmegen!!!!!
Meiden geen doorzettingsvermogen?! SLAAT HELEMAAL NERGENS OP!!!! Ik heb dit jaar de Nijmeegse-4-daagse ook gelopen, we waren met 4 jongens en 4 meiden en IEDEREEN heeft het gehaald!!!!! Wie heeft hier nog wat op in te brengen :bu:bu
Ik kan jullie echt allemaal aanraden volgend jaar mee te lopen, het is echt super tof!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tot 15 juli in Nijmegen!!!!!