Kleine ergernissen [2]

Oude-Waarheid

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Oude-Waarheid »

Luther schreef:
helma schreef:
MarthaMartha schreef:drie mannen die binnen 10 minuten voor je achteruit deinzen ..... :mosc

(kan ik het helpen dat de babyverschoonruimte bij schatkids zich in het herentoilet bevindt..... :hum )

dat betekent gewoon dat vaders hun kroost moeten verschonen :huhu
Precies!
Waar hangt Demo nou weer uit??
:haha :humhihi :haha
Luther
Contacteer:

Bericht door Luther »

Democritus schreef:
Luther schreef:
helma schreef:
MarthaMartha schreef:drie mannen die binnen 10 minuten voor je achteruit deinzen ..... :mosc

(kan ik het helpen dat de babyverschoonruimte bij schatkids zich in het herentoilet bevindt..... :hum )

Precies!
Een andere zeer verantwoordelijke taak....... namelijk toezicht houden op de logés.
Overigens delegeren is één van mijn kerncompetenties. :)
Jajajajajajajajaja.............. ik snap 't al! :)
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Democritus

Bericht door Democritus »

Luther schreef:
Democritus schreef:
Luther schreef:
helma schreef:

Precies!
Een andere zeer verantwoordelijke taak....... namelijk toezicht houden op de logés.
Overigens delegeren is één van mijn kerncompetenties. :)
Jajajajajajajajaja.............. ik snap 't al! :)
tja, die loge's met hun adhd is best een hele klus kan ik je verzekeren.... al hebben ze zich vandaag voortreffelijk gedragen!
Our God is an awesome God. He reigns from heaven above
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

huh? die laatste post was van mij..... maar ik zie nu dat ik verkeerd ingelogd had....
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

MarthaMartha schreef:huh? die laatste post was van mij..... maar ik zie nu dat ik verkeerd ingelogd had....
Delegeert hij dat zelfs al? :bobo
henriët

Bericht door henriët »

:haha
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

Tiberius schreef:
MarthaMartha schreef:huh? die laatste post was van mij..... maar ik zie nu dat ik verkeerd ingelogd had....
Delegeert hij dat zelfs al? :bobo
Je weet niet half hoe geweldig hij is :hum
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

De politie die zusjelief belt omdat er aangift is gedaan omdat ze twintig minuten in een straat geparkeerd stond om een telefoontje te plegen. De politie is nu op zoek naar een circa 35-jarige man met kort haar met een verschrikkelijk groot horloge. De politie belt net voor de tweede keer, en de feiten schijnen niet te kloppen. Zusjeliefs uiterlijk komt in ieder geval niet overeen met degene die in de auto zat op het moment dat zij er in haar eentje zat.
Schiet toch op zeg, de politie bellen als iemand geparkeerd staat en niet meteen z'n auto uitkomt. :bobo
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Zita schreef:De politie die zusjelief belt omdat er aangift is gedaan omdat ze twintig minuten in een straat geparkeerd stond om een telefoontje te plegen. De politie is nu op zoek naar een circa 35-jarige man met kort haar met een verschrikkelijk groot horloge. De politie belt net voor de tweede keer, en de feiten schijnen niet te kloppen. Zusjeliefs uiterlijk komt in ieder geval niet overeen met degene die in de auto zat op het moment dat zij er in haar eentje zat.
Schiet toch op zeg, de politie bellen als iemand geparkeerd staat en niet meteen z'n auto uitkomt. :bobo
:wiz Komkommertijd...verveling :quoi
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

Orchidee schreef:
Zita schreef:De politie die zusjelief belt omdat er aangift is gedaan omdat ze twintig minuten in een straat geparkeerd stond om een telefoontje te plegen. De politie is nu op zoek naar een circa 35-jarige man met kort haar met een verschrikkelijk groot horloge. De politie belt net voor de tweede keer, en de feiten schijnen niet te kloppen. Zusjeliefs uiterlijk komt in ieder geval niet overeen met degene die in de auto zat op het moment dat zij er in haar eentje zat.
De politie is nu weer de andere kant van het verhaal aan het natrekken. Ze bellen weer... Maar ja, als je de politie belt omdat er iemand geparkeerd staat in een normaal parkeervak aan de overkant van een brede straat, heb je duidelijk niks beters te doen. (of je bent een beetje geschift.)
albion

Bericht door albion »

Zita schreef:
Orchidee schreef:
De politie is nu weer de andere kant van het verhaal aan het natrekken. Ze bellen weer... Maar ja, als je de politie belt omdat er iemand geparkeerd staat in een normaal parkeervak aan de overkant van een brede straat, heb je duidelijk niks beters te doen. (of je bent een beetje geschift.)

Mijn zoon zat met nog 2 vrienden in de geparkeerde auto een dutje te doen. Toen ze wakker werden/opkeken liep er een vrouw rond hun auto, het nummer op te nemen en naar binnen te kijken.
't Is natuurlijk wat vreemd om daar drie knapen te zien dutten midden op de dag... gelukkig geen politie gebeld...
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
helma

Bericht door helma »

een kast vol Tupperware hebben en dan toch de koude aardappels van gister in een boterhamzakje in de koelkast vinden +1:((
huisman

Bericht door huisman »

helma schreef:een kast vol Tupperware hebben en dan toch de koude aardappels van gister in een boterhamzakje in de koelkast vinden +1:((
Ik vind een kast vol Tupperware op zich al een ergenis ;)
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
helma

Bericht door helma »

huisman schreef:
helma schreef:een kast vol Tupperware hebben en dan toch de koude aardappels van gister in een boterhamzakje in de koelkast vinden +1:((
Ik vind een kast vol Tupperware op zich al een ergenis ;)
haha; herkenbaar.
Ik ben ooit verkoopster geweest voor tupperware dus ik heb een aardig assortiment.
(als ik het opruim past het allemaal keurig; maar zeker aan het eind van de vakantie zie je door de bomen het bos niet meer)
Geduld

Bericht door Geduld »

spinnen
let sin never hold true, that Love never broke through.
Gesloten