Hallo allemaal,
Ik wil me ook eventjes voorstellen..
Kheb weleens een bericht geplaatst, maar me verder niet echt voorgesteld...
Dus bij deze:
Ik ben een 18 jarig (bijna 19) meisje uit Zuid-Holland en ik werk als leerling-verpleegkundige in het ziekenhuis.
Kvind het leuk om op deze manier contact te hebben met andere christenen!
Groetjes Appel
Ik stel me ook even voor!
Re: Ik stel me ook even voor!
Welkom Appel..hoe kom je nu op zo'n nickname?Appel schreef:Hallo allemaal,
Ik wil me ook eventjes voorstellen..
Kheb weleens een bericht geplaatst, maar me verder niet echt voorgesteld...
Dus bij deze:
Ik ben een 18 jarig (bijna 19) meisje uit Zuid-Holland en ik werk als leerling-verpleegkundige in het ziekenhuis.
Kvind het leuk om op deze manier contact te hebben met andere christenen!
Groetjes Appel
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Haha.. iemand vertelde me eens dat mijn naam in het Turks appel betekend!
Vond het wel grappig:)
Ik ben dan weer zo'n nieuwsgierig mens dat ik gelijk googletranslate aan het werk zet.Appel schreef:Haha.. iemand vertelde me eens dat mijn naam in het Turks appel betekend!

Gevonden?Zita schreef:Ik ben dan weer zo'n nieuwsgierig mens dat ik gelijk googletranslate aan het werk zet.Appel schreef:Haha.. iemand vertelde me eens dat mijn naam in het Turks appel betekend!
Vond het wel grappig:)However, welkom!

Welkom, Elma!
Je bent hier voor een appel en een ei verkocht hoor.Appel schreef:Gevonden?Zita schreef:Ik ben dan weer zo'n nieuwsgierig mens dat ik gelijk googletranslate aan het werk zet.Appel schreef:Haha.. iemand vertelde me eens dat mijn naam in het Turks appel betekend!
Vond het wel grappig:)However, welkom!
Kzou het zelf ook hebben gedaan hoor!
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Daar lijkt het wel op idd! 

welkom op ons forum!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....