Zita schreef:Orchidee schreef: Home sweat home!![]()
Maar je hebt gelijk, 't is erg plakkerig weer.

Zita schreef:Orchidee schreef: Home sweat home!![]()
Maar je hebt gelijk, 't is erg plakkerig weer.
Yep!albion schreef:En..... genoten???Ria schreef:we zijn weer terug!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Orchidee schreef:Ik weer terug ben van vakantie...
We enorm genoten hebben met ons gezin...
Ik ook weer blij ben dat ik thuis ben...
Home sweat home!
huisman schreef:ook de huismannetjes zijn weer terug op het nest.
Zal maandag wel even bijlezen![]()
Terwijl jij naar buiten was, bleef Luther binnen en legde hij laminaat in twee slaapkamers. 't Is af en prachtig!henriët schreef:ik me verbaas over de reacties in het beurzen topic.
ik het juist zo fijn vind dat je met de kinderen nog verantwoord ergens naar toe kunt gaan.
Geen popmuziek, een grote speeltuin, zand, knutselen enz enz..
En ja, zoals met alles, zullen ook hier minpunten zijn.
Maar wat weegt zwaarder, met je kind naar een beurs waar men niet topless ligt, waar geen dreunende housemusic schalt, waar de mensen ( naar ik verwacht) fatsoenlijk gekleed gaan..
En wat betreft dat materialistische.. kan ik in meekomen, maar laten we dan vooral eerst eens in onze eigen huizen gaan kijken,... en ik ben het met Tib eens, dat materialisme in je hart zit.
Wist je dat ik me verheug op een gezellige buitenbeursdag!
Moet je in de zomervakantie naar Nederland komen; heb je 7 weken stromend water, waar je ook bent..........Margriet schreef:Wij weer stromend water hebben!! Wat een heisa als je dat mist!! Ga zo heel lang douchen!!
Zeven weken?Luther schreef:Moet je in de zomervakantie naar Nederland komen; heb je 7 weken stromend water, waar je ook bent..........Margriet schreef:Wij weer stromend water hebben!! Wat een heisa als je dat mist!! Ga zo heel lang douchen!!
Luther schreef:Moet je in de zomervakantie naar Nederland komen; heb je 7 weken stromend water, waar je ook bent..........Margriet schreef:Wij weer stromend water hebben!! Wat een heisa als je dat mist!! Ga zo heel lang douchen!!
Ria schreef:...Ik heb een ............ vreselijke klas!! Grrrrrr!!!!!!!!!!!!
Nee, maar ik heb wel m'n klassenlijst....albion schreef:Ria schreef:...Ik heb een ............ vreselijke klas!! Grrrrrr!!!!!!!!!!!!
Ben je al naar school geweest dan???????????????