... hij dus geen raad wist met zijn sleutelbos?
... hij daar inmiddels een oplossing voor heeft gevonden?

wist je dat ze dat konden vermijden, door gewoon het oude onderwerp op een bepaalde plaats te splitsen....MarthaMartha schreef:Wist je dat...
ik me opeens realiseer dat het voor de mods toch wel heel vervelend moet zijn dat wij zoveel leuteren dat ze er zelfs nieuwe delen voor moeten openen waar dan nota bene hun naam als auteur bij vermeld staat...
Ik zou niet precies weten waar je dan moet knippen.Bert Mulder schreef:wist je dat ze dat konden vermijden, door gewoon het oude onderwerp op een bepaalde plaats te splitsen....MarthaMartha schreef:Wist je dat...
ik me opeens realiseer dat het voor de mods toch wel heel vervelend moet zijn dat wij zoveel leuteren dat ze er zelfs nieuwe delen voor moeten openen waar dan nota bene hun naam als auteur bij vermeld staat...
Doet het ertoe precies waar? Knip gewoon het laatste bericht, en plaats dat als de eerste van het nieuwe onderwerp....Tiberius schreef:Ik zou niet precies weten waar je dan moet knippen.Bert Mulder schreef:wist je dat ze dat konden vermijden, door gewoon het oude onderwerp op een bepaalde plaats te splitsen....MarthaMartha schreef:Wist je dat...
Eigenlijk zou de forumsoftware een soort slow-chat functie moeten hebben, waarbij in bepaalde subfora (bijvoorbeeld Algemeen>Overig> de topics maximaal (zeg) 10 pagina's mogen worden, daarna worden de oudste automatisch opgeruimd.
Ik zal eens kijken of phpBB dat ondersteunt.
niet doen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Tiberius schreef:Ik zou niet precies weten waar je dan moet knippen.Bert Mulder schreef:wist je dat ze dat konden vermijden, door gewoon het oude onderwerp op een bepaalde plaats te splitsen....MarthaMartha schreef:Wist je dat...
Eigenlijk zou de forumsoftware een soort slow-chat functie moeten hebben, waarbij in bepaalde subfora (bijvoorbeeld Algemeen>Overig> de topics maximaal (zeg) 10 pagina's mogen worden, daarna worden de oudste automatisch opgeruimd.
Ik zal eens kijken of phpBB dat ondersteunt.
En..... genoten???Ria schreef:we zijn weer terug!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier; helaas ben ik verhinderd.henriët schreef:Wist je dat ik me verheug op een gezellige buitenbeursdag!
Leg dit eens uit? als je dat wil?henriët schreef: en ik ben het met Tib eens, dat materialisme in je hart zit.
Materialisme, even los van de gelijknamige filosofische stromingen, betekent: sterk verlangen naar bezit en geld.Lassie schreef:Leg dit eens uit? als je dat wil?henriët schreef: en ik ben het met Tib eens, dat materialisme in je hart zit.
Orchidee schreef: Home sweat home!