Ik heb hem vorige week voor het eerst gehoord, toen viel mij dat ook gelijk op.Tiberius schreef:Hij is bovendien een begaafd redenaar: ik heb maar zelden iemand gehoord, die zo foutloos Nederlands spreekt.
Wat doen we vandaag ? [7]
Re: Wat doen we vandaag ? [7]
- Oude-Waarheid
Ja Gijs wat mij betreft mag hij vaker in Amsterdam noord komen was ook zeer duidelijk!!!Gijs83 schreef:Ik vond 1 van de fijnste predikers die ik ook gehoord heb! Hij was fijn om naar te horen en zijn preek was goed. Hij durft het best wel te zeggen. Ik denk niet dat iedereen er even blij mee is. Het heeft me wel geraakt, dat ik(om maar dicht bij te blijven) een (geestelijk) dode ziekte omdraag. Het voorbeeld dat hij daarbij gebruikte was wel zo dat het mensen raakte!Oude-Waarheid schreef:Hoor het wel hoe het was? hij heeft in Amsterdam noord al verschillende keren gepreekt!!Gijs83 schreef:vanmorgen thuiswerken voor het re-integratiebureau, vanmiddag mijn postwijk en vanavond naar een weekdienst waarin Student A.T.Huijser voorgaat. Het is de 1e keer dat ik hem ga horen, ben benieuwd.
Zondag as. komt Student Heikamp 2 keer daar ben ik weer benieuwd naar
en de Waarheid is toch een twee snijdend scherp zwaard.
met 2 kinderen naar Oud Veluwse Markt geweest in Barneveld. (Geïnspireerd door Machteld
)
Oude jeugdherinneringen herleven
gekocht:
4 worsten bij Mastenbroek 5,50
2 sjaals voor 10,-
5 kettingen voor 10,-
doos met 12 rollen mentos 2,50

Oude jeugdherinneringen herleven

gekocht:
2 sjaals voor 10,-
5 kettingen voor 10,-
nou, Ik was er wel, maar veel Ea's heb ik er niet gezien. Nur einige Deutsche GästeJolandaOudshoorn schreef:Niet echt een reformatorische meneer: eerst ik, en dan anderen...Hendrikus schreef:Vanmiddag maar eens even op bezoek bij meneer Ik Ea.![]()
![]()

~~Soli Deo Gloria~~
En heb je nog wat geruild?helma schreef:met 2 kinderen naar Oud Veluwse Markt geweest in Barneveld. (Geïnspireerd door Machteld)
Oude jeugdherinneringen herleven![]()
gekocht:
2 sjaals voor 10,-
5 kettingen voor 10,-
nee, zo assertief als Machteld ben ik niet 

Een gezellig middag gehad met vrouw en dochter in de dierentuin van Amersfoort.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Spullen klaarzetten voor morgen.
Ritje Oud-Beijerland vice versa (507,6 km).
Eén ding weet ik, dat ik blind ben en niet zie...
Naar schiphol afreizen.
Picknicken als er ergens een leuk (droog)plekje te vinden is.
Verder gewoon weer verder waar we gebleven waren: huishouden en rustig aan doen.
Picknicken als er ergens een leuk (droog)plekje te vinden is.
Verder gewoon weer verder waar we gebleven waren: huishouden en rustig aan doen.
Vanmorgen verjaardag zus/nichtje
vanmiddag bakkie doen bij M&M
de meisjes wegbrengen bij de oudste zus voor een logeerpartij
vanavond t/m morgenavond met mijn echtgenoot weg.
Waarheen is voor mij nog een verrassing

- MarthaMartha
hé? wat leuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!helma schreef:Vanmorgen verjaardag zus/nichtje
ik heb helemaal zin in vanmiddag, heb je veel te lang niet gesproken, nu hard aan de slag.... (gewoon even alles netjes voor het weekend, boodschappen doen, was wegwerken enzo...)
Hi... door de babyfoon klinkt het gewauwel van ons mannetje dat zichzelf ligt te vermaken met een knuffel.... wat heerlijk toch.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Toeter even als je het dorp binnenrijdt, dan zal ik naar je zwaaien.PvS schreef:Spullen klaarzetten voor morgen.

- JolandaOudshoorn
De sketches aan het schrijven voor Echt en Wel (VBW)
Zoon ophalen in Moerkapelle
Verbouwen (dat laat ik doen) maar wel helpen waar mogelijk is en ondersteunend werk verrichten (lees koffie zetten)
Zoon ophalen in Moerkapelle
Verbouwen (dat laat ik doen) maar wel helpen waar mogelijk is en ondersteunend werk verrichten (lees koffie zetten)
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Komend weekend hebben we 2 kleine meisjes te logeren... Wordt vast erg leuk... en vermoeiend 

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Gezien de lengte van deze topic, is het tijd voor een nieuw deel: http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 23&t=10479