Ennnnnn.....wat heb je uitgevroten....????Gijs83 schreef:Droelie schreef:Een boete van oom agentZo uit de hand of op de deurmat, hoog?
We zijn niet nieuwsgierig....maarrrr willen wel alles weten!

Ennnnnn.....wat heb je uitgevroten....????Gijs83 schreef:Droelie schreef:Een boete van oom agentZo uit de hand of op de deurmat, hoog?
wow, die tafel klinkt leuk! Plaatje?Lourens schreef:Pffffffff waar zal ik beginnen.
Laatste tijd behoorlijk wat aangeschaft.
Een nieuwe televisie, maar dat vinden jullie nit interressant.
Wel een andere auto, vandaag nog even bij de garage voor het aanbrengen van een trekhaak.
Een andere salontafel die ik op de kop heb wezen tikken. Is een tafel van een dekluik van een liberty-ship, afkomstig uit WOII.
Heb ik net buiten gelakt en vanmiddag 2e laklaag erop.
Verder een kinderwagen/buggy, hihi, zelfs 2.
Ik zag hem ook op marktplaats: http://link.marktplaats.nl/468046670Zita schreef:wow, die tafel klinkt leuk! Plaatje?Lourens schreef:Pffffffff waar zal ik beginnen.
Wel een andere auto, vandaag nog even bij de garage voor het aanbrengen van een trekhaak.
Een andere salontafel die ik op de kop heb wezen tikken. Is een tafel van een dekluik van een liberty-ship, afkomstig uit WOII.
Dat tafelblad vind ik erg leuk, het onderstel wat minder. 'k Zou 'm niet al te erg lakken, een beetje stoer verweerd is wel mooi bij zo'n blad.Lourens schreef:Ik zag hem ook op marktplaats: http://link.marktplaats.nl/468046670Zita schreef:wow, die tafel klinkt leuk! Plaatje?Lourens schreef:Pffffffff waar zal ik beginnen.
Lassie heeft gelijk. Ik heb een ander onderstel. Stoer en verweerd en ook met koper beslag. Mooier dan hier op de fotoZita schreef:Dat tafelblad vind ik erg leuk, het onderstel wat minder. 'k Zou 'm niet al te erg lakken, een beetje stoer verweerd is wel mooi bij zo'n blad.Lourens schreef:Ik zag hem ook op marktplaats: http://link.marktplaats.nl/468046670Zita schreef:wow, die tafel klinkt leuk! Plaatje?Lourens schreef:Pffffffff waar zal ik beginnen.
whahahahaa..... kun je er ook dingen mee doen die je buikspieren oefenen?JolandaOudshoorn schreef:Een WII
Zita schreef:dikke enkels en voeten. Wat mij betreft gaat het morgen vriezen.
Nee, geen overgewicht, maar door de warmte wel opgezwollen voeten. Erfelijk belast via mijn ma, denk ik. Ach, op Birkenstocks sloffen we wel weer verder. Nog één dagje warmte, zag ik net.albion schreef:Zita schreef:dikke enkels en voeten. Wat mij betreft gaat het morgen vriezen.
Met jouw gewicht??? Tenminste ik las ergens dat jij geen last van overgewicht hebt, of vergis ik me nu?