Marieke schreef:Muziekboeken dit keer.
3 keer sanderman
Is dat de titel van de muziekboeken of....? En waarom 3x Sanderman?

Marieke schreef:Muziekboeken dit keer.
3 keer sanderman
albion schreef:Marieke schreef:Muziekboeken dit keer.
3 keer sanderman
albion schreef:Marieke schreef:Muziekboeken dit keer.
3 keer sanderman
Het is dat het in dit topic staat, anders zou je aan 3 flessen sherry gaan denken.Marieke schreef:Muziekboeken dit keer.
3 keer sanderman
Ik heb geen verstand van sherry...RacecaR schreef:Het is dat het in dit topic staat, anders zou je aan 3 flessen sherry gaan denken.Marieke schreef:Muziekboeken dit keer.
3 keer sanderman
(Weliswaar is dat zonder 'r', maar als je op die toer gaat, luistert het allemaal niet meer zo nauw.)
Zulk dorstig weer is het toch nog niet?RacecaR schreef:Het is dat het in dit topic staat, anders zou je aan 3 flessen sherry gaan denken.Marieke schreef:Muziekboeken dit keer.
3 keer sanderman
(Weliswaar is dat zonder 'r', maar als je op die toer gaat, luistert het allemaal niet meer zo nauw.)
Orgeldeel getiteld 'gebed' is aanbevelenswaardig!Marieke schreef:albion schreef:Marieke schreef:Muziekboeken dit keer.
3 keer sanderman
Is dat de titel van de muziekboeken of....? En waarom 3x Sanderman?![]()
3 deeltjes voor orgelmuziek van Dick Sanderman
Deel 1, 2 en 3 van "Musica donum Deï" (dat is dus de titel)
Tja, en waarom Sanderman? Omdat ik deze deeltjes nog niet had
Ja,weet ik! Die heb ik ook! Ontzettend mooi!Mister schreef:Orgeldeel getiteld 'gebed' is aanbevelenswaardig!Marieke schreef:albion schreef:Marieke schreef:Muziekboeken dit keer.
3 keer sanderman
Is dat de titel van de muziekboeken of....? En waarom 3x Sanderman?![]()
3 deeltjes voor orgelmuziek van Dick Sanderman
Deel 1, 2 en 3 van "Musica donum Deï" (dat is dus de titel)
Tja, en waarom Sanderman? Omdat ik deze deeltjes nog niet had
Dat lijkt me een prima idee!Marieke schreef:Ja,weet ik! Die heb ik ook! Ontzettend mooi!
En ik heb gelezen dat er een deel 2 gaat komen!
Al in gelezen?Afgewezen schreef:Lambertus Myseras, 'Der vromen ondervinding op de weg naar de hemel'
Ben heel benieuwd eigenlijk.