Ik ben zo'n insiderHendrikus schreef:haha, da's voor insiders. Voor Jet is er maar één camping, en da's DE camping, kortweg DE.Bonny schreef:DE = Douwe Egberts??henriët schreef:ik zoo'n zin heb in zaterdagavond!!!!!!!!!!
ik dan eeeindelijk weer naar DE ga;) mijn schoonzus ontvoeren en meenemen naar de ijssalon:)
Mag jij raden waar....
Wist je dat........[4]
Re: Wist je dat........[4]
Nou ja, toen de kids klein waren vonden ze het best wel leuk daar.Gijs83 schreef:Ik ben zo'n insiderHendrikus schreef:haha, da's voor insiders. Voor Jet is er maar één camping, en da's DE camping, kortweg DE.Bonny schreef:DE = Douwe Egberts??henriët schreef:ik zoo'n zin heb in zaterdagavond!!!!!!!!!!
ik dan eeeindelijk weer naar DE ga;) mijn schoonzus ontvoeren en meenemen naar de ijssalon:)
Mag jij raden waar....
Maar ik zou er nu niet meer naar toe willen. Die tijd hebben we gehad.
~~Soli Deo Gloria~~
Wie weet hoe het veranderd is....Hendrikus schreef:Nou ja, toen de kids klein waren vonden ze het best wel leuk daar.Gijs83 schreef:Ik ben zo'n insiderHendrikus schreef:haha, da's voor insiders. Voor Jet is er maar één camping, en da's DE camping, kortweg DE.Bonny schreef: DE = Douwe Egberts??
Mag jij raden waar....
Maar ik zou er nu niet meer naar toe willen. Die tijd hebben we gehad.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Ik blijf goed op de hoogte van de stand van zaken daar, want wat niet veranderd is: nog steeds is DE camping DE favoriet bij heel veel van mijn gewaardeerde stadgenoten. En die zie ik het jaar door al vaak genoeg, dus die hoef ik op vakantie niet óók nog eens dagelijks tegen te komen. Ik verheug me erop om over een paar weken hier rond te lopenalbion schreef:Wie weet hoe het veranderd is....

en dan even helemaal geen bekenden tegen te komen
~~Soli Deo Gloria~~
...We vannacht op vakantie gaan?
...Het inpakken geblazen wordt?
...Mijn vader nu een bus aan het halen is?
...Ik er super veel zin in heb!?
You put me outside my safety-zone
Outside all the lines that made my home
To find out that no one really lives
Without giving what it is you give
Dat kan ik me zo helemaal voorstellen! Geniet ervan. En een fijne vakantie toegewenst.Ria schreef:...We vannacht op vakantie gaan?
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
...65 jaar geleden 91 personen in Jeruzalem om het leven kwamen bij de bomaanslag op het Koning Davidhotel?
...20 jaar geleden Seriemoordenaar Jeffrey Dahmer(1960-1994) werd gearresteerd, nadat de overblijfselen van elf mannen en jongens werden gevonden in zijn appartement in Milwaukee?
...110 jaar geleden Servië de diplomatieke betrekkingen met Montenegro herstelde?
...20 jaar geleden Seriemoordenaar Jeffrey Dahmer(1960-1994) werd gearresteerd, nadat de overblijfselen van elf mannen en jongens werden gevonden in zijn appartement in Milwaukee?
...110 jaar geleden Servië de diplomatieke betrekkingen met Montenegro herstelde?
Dankje!albion schreef:Dat kan ik me zo helemaal voorstellen! Geniet ervan. En een fijne vakantie toegewenst.Ria schreef:...We vannacht op vakantie gaan?
...Ik er super veel zin in heb!?![]()
You put me outside my safety-zone
- MarthaMartha
fijne vakantie!Ria schreef:...We vannacht op vakantie gaan?
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
ff geen rf maar een zandbult...huisman schreef:
heel fijne vakantie met elkaar!!Ria schreef:...We vannacht op vakantie gaan?
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
eerlijk is eerlijk, er zijn zaken waardoor ik zou zeggen.. mwah.. maar goed, dat heb je overal wel.Hendrikus schreef:haha, da's voor insiders. Voor Jet is er maar één camping, en da's DE camping, kortweg DE.Bonny schreef:DE = Douwe Egberts??henriët schreef:ik zoo'n zin heb in zaterdagavond!!!!!!!!!!
Mag jij raden waar....
maar de herinneringen he..
enne voor de kids is het zooooo heerlijk.
En t is er altijd schoon!!
En het is dicht bij de zee
en en en
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
geniet ervan, rust lekker uit!huisman schreef:
veel gezelligheid met elkaar!!!
Mooi, Tallinn :-)Hendrikus schreef:Ik blijf goed op de hoogte van de stand van zaken daar, want wat niet veranderd is: nog steeds is DE camping DE favoriet bij heel veel van mijn gewaardeerde stadgenoten. En die zie ik het jaar door al vaak genoeg, dus die hoef ik op vakantie niet óók nog eens dagelijks tegen te komen. Ik verheug me erop om over een paar weken hier rond te lopenalbion schreef:Wie weet hoe het veranderd is....
en dan even helemaal geen bekenden tegen te komen