Er gaan een hoop boeken mee op vakantie...en mijn werkweken zijn niet zo langAfgewezen schreef:En wanneer léés je dit allemaal?huisman schreef:Een mooie H.C. verklaring :Wiens gunst ons troost deel 1 Ds D. Heemskerk.
Een prekenserie over de Zondagen 1 t/m 24 van de Heidelbergse Catechismus deel 1. Vaak meerdere preken per zondag (b.v. Zondag 7, 5 preken)
(Ik raak aardig door mijn boekenbonnen heen)
Laatst gekochte boeken
Re: Laatst gekochte boeken
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Als je veel wilt lezen, moet je bewust tijd inplannen om te lezen. Stel dat je elke week 1 avond inplant om te lezen, en dat je die avond zo'n 100blz leest. Dan lees je op jaarbasis toch 100 x 50 = 5.000 blz. Bij een gemiddelde dikte van 150blz per boek, is dat toch 33 boeken per jaarAfgewezen schreef:En wanneer léés je dit allemaal?huisman schreef:Een mooie H.C. verklaring :Wiens gunst ons troost deel 1 Ds D. Heemskerk.
Een prekenserie over de Zondagen 1 t/m 24 van de Heidelbergse Catechismus deel 1. Vaak meerdere preken per zondag (b.v. Zondag 7, 5 preken)
En wat doet je vrouw tijdens dat lezen ?huisman schreef:Er gaan een hoop boeken mee op vakantie...en mijn werkweken zijn niet zo langAfgewezen schreef:En wanneer léés je dit allemaal?huisman schreef:Een mooie H.C. verklaring :Wiens gunst ons troost deel 1 Ds D. Heemskerk.
Ook lezen ?
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn  ~ Spurgeon
Nee, boeken kopen.Mara schreef:En wat doet je vrouw tijdens dat lezen ?huisman schreef:Er gaan een hoop boeken mee op vakantie...en mijn werkweken zijn niet zo langAfgewezen schreef:En wanneer léés je dit allemaal?huisman schreef:Een mooie H.C. verklaring :Wiens gunst ons troost deel 1 Ds D. Heemskerk.
Ook lezen ?
eilander schreef:Nee, boeken kopen.Mara schreef:En wat doet je vrouw tijdens dat lezen ?huisman schreef:
Er gaan een hoop boeken mee op vakantie...en mijn werkweken zijn niet zo lang
Ook lezen ?
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn  ~ Spurgeon
O.a en zeer creatief zijn ,kleding maken, mooie wenskaarten maken en in dit seizoen maakt ze jam,gelei,sap voor de verkoping van de kerk. Verder is koken haar hobby en bakt ze graag taarten. ......en ze is ook nog heel erg lief.Mara schreef:En wat doet je vrouw tijdens dat lezen ?huisman schreef:Er gaan een hoop boeken mee op vakantie...en mijn werkweken zijn niet zo langAfgewezen schreef:En wanneer léés je dit allemaal?huisman schreef:Een mooie H.C. verklaring :Wiens gunst ons troost deel 1 Ds D. Heemskerk.
Ook lezen ?
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
						- MarthaMartha

huisman schreef: O.a en zeer creatief zijn ,kleding maken, mooie wenskaarten maken en in dit seizoen maakt ze jam,gelei,sap voor de verkoping van de kerk. Verder is koken haar hobby en bakt ze graag taarten. ......en ze is ook nog heel erg lief.
jammer dat ze niet mee leest op het forum....
helma schreef:huisman schreef: O.a en zeer creatief zijn ,kleding maken, mooie wenskaarten maken en in dit seizoen maakt ze jam,gelei,sap voor de verkoping van de kerk. Verder is koken haar hobby en bakt ze graag taarten. ......en ze is ook nog heel erg lief.![]()
Stiekem doet ze het wel ....hoop ik
						- MarthaMartha

huisman schreef:helma schreef:huisman schreef: O.a en zeer creatief zijn ,kleding maken, mooie wenskaarten maken en in dit seizoen maakt ze jam,gelei,sap voor de verkoping van de kerk. Verder is koken haar hobby en bakt ze graag taarten. ......en ze is ook nog heel erg lief.![]()
Stiekem doet ze het wel ....hoop ik
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Lambertus Myseras, 'Der vromen ondervinding op de weg naar de hemel'
Ben heel benieuwd eigenlijk.

Het zal je niet meevallen...Afgewezen schreef:Lambertus Myseras, 'Der vromen ondervinding op de weg naar de hemel'
Eén ding weet ik, dat ik blind ben en niet zie...
Zondagskinderen van Ds H. Veltkamp, op vakantie van iemand gehad!
Een hele verandering van ds van Ruitenburg, gekregen van forummer

Verkeerde topic geplaatst dus, heb niets gekocht

Een hele verandering van ds van Ruitenburg, gekregen van forummer
Verkeerde topic geplaatst dus, heb niets gekocht
Ik ben er door geraakt!Afgewezen schreef:Lambertus Myseras, 'Der vromen ondervinding op de weg naar de hemel'
Muziekboeken dit keer.
3 keer sanderman

3 keer sanderman