Schemerlichtje schreef:henriët schreef:een bod......![]()

Mijn aanwinst van 15 min. geleden: een middagdutje op de bank!

Schemerlichtje schreef:henriët schreef:een bod......![]()
Dat noem ik eerder een verlies. Namelijk van je dak.Mara schreef:Lekkage![]()
He bah! Kan je er iets aan doen?Mara schreef:Lekkage![]()
hè wat vervelend.Mara schreef:Lekkage![]()
Heel raar, niet van het dakcaprice schreef:Dat noem ik eerder een verlies. Namelijk van je dak.Mara schreef:Lekkage![]()
Mariavt schreef:4x een nat pak, k hoef voorlopig niet meer te douchen, morgen neem ik shampoo mee als ik er nog uit moet
Ja, klopt ik knap al wel een beetje op, maar ja, als er verder niemand is die wat boodschappen kan doen, dan móet je er zelf wel even op uit. Er zijn veel zorgen aangaande mijn zoon, dus die kan het niet doen momenteel.henriët schreef:Mariavt schreef:4x een nat pak, k hoef voorlopig niet meer te douchen, morgen neem ik shampoo mee als ik er nog uit moet![]()
Maar Maria, wel fijn dat je eruit kon, dat geeft aan dat je wel opgeknapt bent?!!!
Dat geloof ik zeker! Herfstweer zorgt altijd voor een goede nachtrust.Mariavt schreef:Ja, klopt ik knap al wel een beetje op, maar ja, als er verder niemand is die wat boodschappen kan doen, dan móet je er zelf wel even op uit. Er zijn veel zorgen aangaande mijn zoon, dus die kan het niet doen momenteel.henriët schreef:Mariavt schreef:4x een nat pak, k hoef voorlopig niet meer te douchen, morgen neem ik shampoo mee als ik er nog uit moet![]()
Maar Maria, wel fijn dat je eruit kon, dat geeft aan dat je wel opgeknapt bent?!!!
Helaas heb ik na zo'n dag ontzettend pijn in mijn zij , maar ik duik zo lekker mijn bed in, Heerlijk met die woei en regen om het huis en kletterend tegen de ramen. wat zal ik lekker slapen.