Instrijklabels
- Neeltje Jans
Instrijklabels
Wie weet waar je instrijklabels (voor kleding) kan kopen? Niet online.
Neeltje Jans, moeder van 4
Re: Instrijklabels
Tja, wij bestelden ze online en dat ging prima. Waarom dan niet online?Neeltje Jans schreef:Wie weet waar je instrijklabels (voor kleding) kan kopen? Niet online.
~~Soli Deo Gloria~~
- Neeltje Jans
Omdat ik er vandaag pas aan denk en ze voor morgenvroeg nodig hebHendrikus schreef:Tja, wij bestelden ze online en dat ging prima. Waarom dan niet online?Neeltje Jans schreef:Wie weet waar je instrijklabels (voor kleding) kan kopen? Niet online.

Oefff...dat zal niet meevallen denk ikNeeltje Jans schreef:Omdat ik er vandaag pas aan denk en ze voor morgenvroeg nodig hebHendrikus schreef:Tja, wij bestelden ze online en dat ging prima. Waarom dan niet online?Neeltje Jans schreef:Wie weet waar je instrijklabels (voor kleding) kan kopen? Niet online.

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Zit er geen naai-en-brei-winkel bij je in de buurt? Die zouden zoiets moeten hebben.Neeltje Jans schreef:Omdat ik er vandaag pas aan denk en ze voor morgenvroeg nodig hebHendrikus schreef:Tja, wij bestelden ze online en dat ging prima. Waarom dan niet online?Neeltje Jans schreef:Wie weet waar je instrijklabels (voor kleding) kan kopen? Niet online.
Als ik je dan een adres in Tjietjerksteradeel geef, heb je er nog steeds niet veel aanNeeltje Jans schreef:Omdat ik er vandaag pas aan denk en ze voor morgenvroeg nodig hebHendrikus schreef:Tja, wij bestelden ze online en dat ging prima. Waarom dan niet online?Neeltje Jans schreef:Wie weet waar je instrijklabels (voor kleding) kan kopen? Niet online.

~~Soli Deo Gloria~~
- Neeltje Jans
Haha nee, maar een naam van een winkel(keten) kom ik al een eind meeHendrikus schreef:Als ik je dan een adres in Tjietjerksteradeel geef, heb je er nog steeds niet veel aanNeeltje Jans schreef:Omdat ik er vandaag pas aan denk en ze voor morgenvroeg nodig hebHendrikus schreef:Tja, wij bestelden ze online en dat ging prima. Waarom dan niet online?Neeltje Jans schreef:Wie weet waar je instrijklabels (voor kleding) kan kopen? Niet online.
Hier eens informeren bijvoorbeeld?Neeltje Jans schreef: Haha nee, maar een naam van een winkel(keten) kom ik al een eind mee
http://www.mariannes-handwerkwinkel.nl/contact.htm
~~Soli Deo Gloria~~