@ Henriët: Ik heb het niet eens gevraagd, we hadden zoveel te vertellen...henriët schreef:Lourens schreef:Beetje knoflookaroma?Katharina van Bora schreef:Weet ik nu eindleijk ook wat Luther gisteren heeft gegeten...henriët schreef: Wij aten zaterdag friet, zondag soep, maandag friet, dinsdag nasi, en vandaag poffertjes.. en het is nog niet eens vakantie.![]()
Morgen hoop ik een vitamineboost te verzorgen!geloof niet dat er knoflook inzat.
@ Käthe: Wilde hij het niet zeggen dan?!
Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten.. [3]
- Katharina van Bora
Re: Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten.. [3]
Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.
Katharina van Bora schreef:@ Henriët: Ik heb het niet eens gevraagd, we hadden zoveel te vertellen...
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Fruit halen en dan lekkere fruitsalade als toetje nemen!
Heb ik dinsdag gedaan (verse meloen, aardbei en ananas). Vooral de meloenen en aardbeien zijn in deze tijd van het jaar erg smaakvol!)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Vanavond uit eten!
En vermoedelijk morgenavond en de avond daarop ook. Zo ga je eens in het jaar uit eten, zo 3 keer in de week.
"Happiness is real only when shared"
- Alexander Supertramp
- Alexander Supertramp
Marnix schreef:Fruit halen en dan lekkere fruitsalade als toetje nemen!Heb ik dinsdag gedaan (verse meloen, aardbei en ananas). Vooral de meloenen en aardbeien zijn in deze tijd van het jaar erg smaakvol!)
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Leuk, geniet ervan!Inbetween schreef:Vanavond uit eten!En vermoedelijk morgenavond en de avond daarop ook. Zo ga je eens in het jaar uit eten, zo 3 keer in de week.
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Ik ga mee!!!!! En om niet teveel aan te komen van het uit eten gaan fiets ik vooraf en na afloop 20 km 
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
En ik zwem dinsdag weer een kilometer.

"Happiness is real only when shared"
- Alexander Supertramp
- Alexander Supertramp
Patat
Snack
Sla
Snack
Sla
- MarthaMartha
vooraf: carpaccio met rucola, kaas, pijnboompitten en dressing
daarna: aardappels, prei met kaassaus, rauwkost, maximasteak
tenslotte: ijsje
daarna: aardappels, prei met kaassaus, rauwkost, maximasteak
tenslotte: ijsje
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- Neeltje Jans
lekker MM!
Iets te vieren?
Hier waren het restjes
Iets te vieren?
Hier waren het restjes
Neeltje Jans, moeder van 4
- MarthaMartha
nou nee, ik vond dat ik het mezelf wel erg makkelijk had gemaakt de afgelopen dagen, dus nu maar eens even gewoon mijn best gedaan, vind ik ook erg leuk hoor.Neeltje Jans schreef:lekker MM!
Iets te vieren?
Hier waren het restjes
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Het was gisteren: Crabcake met pikante tomdatensaus vooraf. Als hoofdgerecht aardappelpannenkoekjes met appelstroop, spinazie, een salsasaus en artisjokken... en als nagerecht parfait met grand marnier en sinaasappel
Tomdatensaus, wat moet ik me daarbij voorstellen?
Vanavond ik heb nog geen flauw idee. Iemand een tip? (wij hebben GEEN oven dus geen ovenrecepten).
Vanavond ik heb nog geen flauw idee. Iemand een tip? (wij hebben GEEN oven dus geen ovenrecepten).
Als je nog geen idee hebt, vraag Marnix dan om het recept van die tomdatensaus. Heb je in elk geval iets aparts.Lassie schreef:Tomdatensaus, wat moet ik me daarbij voorstellen?
Misschien zijn de tomdaten wel ergens in de aandieding vanbaag.
~~Soli Deo Gloria~~