Leuk he!henriët schreef:de filistijnen over u...
helemaal super hier..
friet zit in de pan.. en we eten er over een kwartier van!
Wist je dat........[4]
- JolandaOudshoorn
Re: Wist je dat........[4]
Ik weet, mijn Verlosser leeft
- Neeltje Jans
bedoel je een kinderfeestje?henriët schreef:de filistijnen over u...!

Neeltje Jans, moeder van 4
de kinderen nu in bed liggen.
Het een zeer enerverende middag/ avond was.
Jean ver weg zit, en hier dus niets van meekrijgt
hij dat heerlijk zal vinden!
Het een geweldig feestje was!!
Ik dol ben op feestjes!
Als ik op de laptop van Jean kan, zal ik een foto plaatsen.
Het een zeer enerverende middag/ avond was.
Jean ver weg zit, en hier dus niets van meekrijgt
hij dat heerlijk zal vinden!
Het een geweldig feestje was!!
Ik dol ben op feestjes!
Als ik op de laptop van Jean kan, zal ik een foto plaatsen.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
...Venezuela 200 jaar geleden het eerste Zuid-Amerikaanse land was dat zich onafhankelijk verklaarde van Spanje?
...15 jaar geleden Dolly, het eerste gekloonde zoogdier ter wereld, werd geboren?
...15 jaar geleden Dolly, het eerste gekloonde zoogdier ter wereld, werd geboren?
Dat van Venezuela wist ik niet. Had ik ook niet perse hoeven weten...
Ik met m'n dochters getuige was van zinloos geweld 

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
- Neeltje Jans
He bah, orchidee, tegen een persoon? Wat deed je?
Op een afstand van 50 meter voor ons stopte er een busje en schoot de graskant op, 2 mannen pakten de fiets van een jongen die daar op het fietspad fietste, en ze bogen de fiets als luciferhoutjes aan gort,en bedreigden die jongen, hij had het busje denk ik geen voorrang verleent, want daar was de situatie naar zeg maar, nou dat pikten ze gewoon niet zeg maar 
Toe stapten ze weer in, na nog een paar bedreigingen en reden weg...
Je bent zo verstard op dat moment, dat je bijna niets uit kan brengen, andere mensen stonden er ook op afstand naar te kijken, maar niemand durft iets te doen
Ik ook niet hoor, je krijgt zo een mes tussen je ribben!
Het gebeurde op de Burg. v Walsumweg in R'dam.

Je bent zo verstard op dat moment, dat je bijna niets uit kan brengen, andere mensen stonden er ook op afstand naar te kijken, maar niemand durft iets te doen

Laatst gewijzigd door Orchidee op 05 jul 2011, 19:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
- Neeltje Jans
He bah! daar zal je toch kippenvel van krijgen? heb je het kenteken genoteerd? denk zeker dat die jongen daar niet aan gedacht heeft.
die jongen geeft de volgende keer wel voorrang denk ik :-)Orchidee schreef:Op een afstand van 50 meter voor ons stopte er een busje en schoot de graskant op, 2 mannen pakten de fiets van een jongen die daar op het fietspad fietste, en ze bogen de fiets als luciferhoutjes aan gort,en bedreigden die jongen, hij had het busje denk ik geen voorrang verleent, want daar was de situatie naar zeg maar, nou dat pikten ze gewoon niet zeg maar
Je bent zo verstard op dat moment, dat je bijna niets uit kan brengen, andere mensen stonden er ook op afstand naar te kijken, maar niemand durft iets te doen![]()
Nou ja zeg, wat een botte opmerkingHansie schreef:die jongen geeft de volgende keer wel voorrang denk ik :-)Orchidee schreef:Op een afstand van 50 meter voor ons stopte er een busje en schoot de graskant op, 2 mannen pakten de fiets van een jongen die daar op het fietspad fietste, en ze bogen de fiets als luciferhoutjes aan gort,en bedreigden die jongen, hij had het busje denk ik geen voorrang verleent, want daar was de situatie naar zeg maar, nou dat pikten ze gewoon niet zeg maar
Je bent zo verstard op dat moment, dat je bijna niets uit kan brengen, andere mensen stonden er ook op afstand naar te kijken, maar niemand durft iets te doen![]()

Ach, algemene kennis is nooit weg...dennis schreef:Dat van Venezuela wist ik niet. Had ik ook niet perse hoeven weten...
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Nooit meegemaakt zeker HansieHansie schreef:die jongen geeft de volgende keer wel voorrang denk ik :-)Orchidee schreef:Op een afstand van 50 meter voor ons stopte er een busje en schoot de graskant op, 2 mannen pakten de fiets van een jongen die daar op het fietspad fietste, en ze bogen de fiets als luciferhoutjes aan gort,en bedreigden die jongen, hij had het busje denk ik geen voorrang verleent, want daar was de situatie naar zeg maar, nou dat pikten ze gewoon niet zeg maar

Zoiets kan zeer beangstigend zijn. Soms raken mensen verlamd van schrik, of als iemand zich er wel mee bemoeit, kan dit uitlopen op een drama.
Het beste is om de politie te bellen en igg zoveel mogelijk gegevens te noteren, kentekenplaat, type auto, kleur, kenmerken van de dader.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
pftOrchidee schreef:Op een afstand van 50 meter voor ons stopte er een busje en schoot de graskant op, 2 mannen pakten de fiets van een jongen die daar op het fietspad fietste, en ze bogen de fiets als luciferhoutjes aan gort,en bedreigden die jongen, hij had het busje denk ik geen voorrang verleent, want daar was de situatie naar zeg maar, nou dat pikten ze gewoon niet zeg maar
heavy!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
er zich verschillende zwoegers onder onze rf ers bevinden
ik ze succes en sterkte wens
een ieder in het zijne of hare!
ik ze succes en sterkte wens
een ieder in het zijne of hare!