oesterschelpje schreef:Het gisterenavond in de chat echt weer eens ouderwets gezellig was?
Ik nog aan het nagenieten ben.....?!

oesterschelpje schreef:Het gisterenavond in de chat echt weer eens ouderwets gezellig was?
Ik nog aan het nagenieten ben.....?!
Ga je 8 weken je hier niet vertonen dan?huisman schreef:....het de komende 8 weken rustig gaat worden op het RF.
Ik ben toch altijd kalm en rustig?Mister schreef:Ga je 8 weken je hier niet vertonen dan?huisman schreef:....het de komende 8 weken rustig gaat worden op het RF.
Oh balen Jolanda! Beterschap!JolandaOudshoorn schreef:... onze vaatwasser het gisteren heeft begeven?
... de hele keukenvloer blank staat?
... we nu even alles met de hand moeten afwassen?
... ik ziek ben, waarschijnlijk aangestoken door de kids![]()
... het gelukkig vakantie is en we rustig aan kunnen doen?
Leuk! Hoe was het?Gijs83 schreef:...ik terug ben van een weekje Texel?
Beterschap!JolandaOudshoorn schreef:... onze vaatwasser het gisteren heeft begeven?
... de hele keukenvloer blank staat?
... we nu even alles met de hand moeten afwassen?
... ik ziek ben, waarschijnlijk aangestoken door de kids![]()
... het gelukkig vakantie is en we rustig aan kunnen doen?
We zitten redelijk in hetzelfde schuitje, DIA. Alleen moet ik wat langer wachten op mijn vaatwasser, we zijn nl ook bezig met een nieuwe keuken, maar we wachten nog even op de dakdekker. Die komt na onze vakantie. Gelukkig kan je de vaat ook heel goed met de hand doen, dat is wat lastiger met de was.-DIA- schreef:...dat eind vorige week mijn wasmachine zei: doe-het-zelf?
...dat een dag later de magnetron hem/haar daarin bijviel?
...dat ik zaterdag dus een nieuwe wasmachiene en magnetron gekocht heb?
Ik heb ook ruim een jaar moeten wachten op de vaatwasmachine. Omdat ik een nieuwe keuken kreeg en de oude plots verkocht kon worden.JolandaOudshoorn schreef:We zitten redelijk in hetzelfde schuitje, DIA. Alleen moet ik wat langer wachten op mijn vaatwasser, we zijn nl ook bezig met een nieuwe keuken, maar we wachten nog even op de dakdekker. Die komt na onze vakantie. Gelukkig kan je de vaat ook heel goed met de hand doen, dat is wat lastiger met de was.-DIA- schreef:...dat eind vorige week mijn wasmachine zei: doe-het-zelf?
...dat een dag later de magnetron hem/haar daarin bijviel?
...dat ik zaterdag dus een nieuwe wasmachiene en magnetron gekocht heb?