ford-DIA- schreef:zwarte bessen!
Opel of Ford?
sedan of station ( hoe schrijf je dat?)
ford-DIA- schreef:zwarte bessen!
Opel of Ford?
volgens mij is manlief nu naar een station aan het kijken (jaja, we krijgen een nieuwe auto! geen overbodige luxe trouwenshenriët schreef:ford-DIA- schreef:zwarte bessen!
Opel of Ford?
sedan of station ( hoe schrijf je dat?)
en waar kunnen we uit kiezen?JolandaOudshoorn schreef:volgens mij is manlief nu naar een station aan het kijken (jaja, we krijgen een nieuwe auto! geen overbodige luxe trouwenshenriët schreef:ford-DIA- schreef:zwarte bessen!
Opel of Ford?
sedan of station ( hoe schrijf je dat?))
o ja...-DIA- schreef:en waar kunnen we uit kiezen?JolandaOudshoorn schreef:volgens mij is manlief nu naar een station aan het kijken (jaja, we krijgen een nieuwe auto! geen overbodige luxe trouwens)
Beide.JolandaOudshoorn schreef:o ja...-DIA- schreef:en waar kunnen we uit kiezen?JolandaOudshoorn schreef:volgens mij is manlief nu naar een station aan het kijken (jaja, we krijgen een nieuwe auto! geen overbodige luxe trouwens)
Op vakantie: buitenland of in Nederland blijven
Lekker vakantie houden! geniet er maar van, er zijn er genoeg die het met minder vakantie moeten doen, en dat is best weleens jammer...voor achterstallige klusjes in en om het huis,onderhoud van de auto enz., is die extra vrije tijd hier altijd van harte welkomIchtus schreef:Beide.JolandaOudshoorn schreef:o ja...-DIA- schreef:en waar kunnen we uit kiezen?JolandaOudshoorn schreef:volgens mij is manlief nu naar een station aan het kijken (jaja, we krijgen een nieuwe auto! geen overbodige luxe trouwens)
Op vakantie: buitenland of in Nederland blijven
6 weken schoolvakantie: alle dagen met een boekie in een hoekie of vakantiewerk doen.
(nadeel van in het onderwijs werken, die lange vakanties)
Waarom moet zij met iets blij zijn omdat een ander met minder vakantie moet doen?Orchidee schreef:Lekker vakantie houden! geniet er maar van, er zijn er genoeg die het met minder vakantie moeten doen, en dat is best weleens jammer...voor achterstallige klusjes in en om het huis,onderhoud van de auto enz., is die extra vrije tijd hier altijd van harte welkom
Oh sorry, dacht alleen even aan mezelfAuto schreef:Waarom moet zij met iets blij zijn omdat een ander met minder vakantie moet doen?Orchidee schreef:Lekker vakantie houden! geniet er maar van, er zijn er genoeg die het met minder vakantie moeten doen, en dat is best weleens jammer...voor achterstallige klusjes in en om het huis,onderhoud van de auto enz., is die extra vrije tijd hier altijd van harte welkom
Boerenkaas natuurlijk, die andere is plastic en komt van OostblokkoeienOrchidee schreef:Oh sorry, dacht alleen even aan mezelfAuto schreef:Waarom moet zij met iets blij zijn omdat een ander met minder vakantie moet doen?Orchidee schreef:Lekker vakantie houden! geniet er maar van, er zijn er genoeg die het met minder vakantie moeten doen, en dat is best weleens jammer...voor achterstallige klusjes in en om het huis,onderhoud van de auto enz., is die extra vrije tijd hier altijd van harte welkom, wij zouden er blij mee zijn, maar dat hoeft voor een ander niet het geval te zijn toch
, en ik mocht toch kiezen, het is toch een spelletje...zie hier ik heb gekozen
![]()
Gelijk even het volgende 2tal:
Kaas van de kaasboer, of verpakte supermarktkaas, die beduidend een stuk goedkoper is...
Personal pc!Mara schreef:Boerenkaas natuurlijk, die andere is plastic en komt van OostblokkoeienOrchidee schreef:Oh sorry, dacht alleen even aan mezelfAuto schreef:Waarom moet zij met iets blij zijn omdat een ander met minder vakantie moet doen?Orchidee schreef:Lekker vakantie houden! geniet er maar van, er zijn er genoeg die het met minder vakantie moeten doen, en dat is best weleens jammer...voor achterstallige klusjes in en om het huis,onderhoud van de auto enz., is die extra vrije tijd hier altijd van harte welkom, wij zouden er blij mee zijn, maar dat hoeft voor een ander niet het geval te zijn toch
, en ik mocht toch kiezen, het is toch een spelletje...zie hier ik heb gekozen
![]()
Gelijk even het volgende 2tal:
Kaas van de kaasboer, of verpakte supermarktkaas, die beduidend een stuk goedkoper is...
Laptop of personal computer
Wat een smaken hebben jullie hierNeeltje Jans schreef:vis mmmm helaas bijna niet te betalen
bier of wijn