Daar bedoel jij mee dat je zwaait naar de fotocamera als je bij een flitsapparaat wordt geflitst?JolandaOudshoorn schreef:[Bij iedere overtreding die ik maak, geef ik mijzelf ook aan

Daar bedoel jij mee dat je zwaait naar de fotocamera als je bij een flitsapparaat wordt geflitst?JolandaOudshoorn schreef:[Bij iedere overtreding die ik maak, geef ik mijzelf ook aan
Juist ja! Ik rij even achteruit, en doe dan zoAuto schreef:Daar bedoel jij mee dat je zwaait naar de fotocamera als je bij een flitsapparaat wordt geflitst?JolandaOudshoorn schreef:[Bij iedere overtreding die ik maak, geef ik mijzelf ook aan
Haha, als ik niet achter het stuur zou zitten zou ik het nog doen ook!JolandaOudshoorn schreef:Juist ja! Ik rij even achteruit, en doe dan zoAuto schreef:Daar bedoel jij mee dat je zwaait naar de fotocamera als je bij een flitsapparaat wordt geflitst?JolandaOudshoorn schreef:[Bij iedere overtreding die ik maak, geef ik mijzelf ook aan![]()
Ik zat je maar een beetje te stangen, hoor.Auto schreef:.... dat ik die reacties op zo'n situatie eigenlijk hypocriet vind.
JolandaOudshoorn schreef:Juist ja! Ik rij even achteruit, en doe dan zoAuto schreef:Daar bedoel jij mee dat je zwaait naar de fotocamera als je bij een flitsapparaat wordt geflitst?JolandaOudshoorn schreef:[Bij iedere overtreding die ik maak, geef ik mijzelf ook aan![]()
Is nu inmiddels foto 32PvS schreef:...foto 35 bij 'slecht weer in Nederland' op nu.nl mij doet herinneren aan onze trouwdag?
Het weer was toen bijzonder mooi!
Dat snap ik ook wel. Maar ik begrijp ook Helmazoon (en Helma) dat zij blij zijn dat de boete meeviel. En volgens mij zeggen meerder agenten wel eens: Deze keer laat ik het bij een waarschuwing!Tiberius schreef:Ik zat je maar een beetje te stangen, hoor.Auto schreef:.... dat ik die reacties op zo'n situatie eigenlijk hypocriet vind.
@Jolanda: corruptie gaat niet niet over de overtreder, maar over de wetshandhaver.
TOP!helma schreef:mijn zoon en z'n maat hadden geen gordel om; controle...
dat is dan 2 x 100 euro jongens.....en vriend geen ID? tja. dan komt er nog wat bij.
balen natuurlijk.
Maar zoonlief knoopt een praatje aan met agent.
Ben je van bureau hier in 't dorp?
Dan ken je zeker huismanzoon wel.. Ja klopt!
die zit bij mij in de kerk.
blablabla
zijn tweelingzus trouwt vandaag
en zijn vriendin is gelijk met mij jarig.
En wat nog leuker is....ik heb snoepjesverkering gehad met zijn jongere zus
bla bla
Oom agent schrijft ondertussen aan de bekeuringen en babbelt gezellig mee.
Weet je wat, zegt hij: ik geef jullie 1 bekeuring. Ik laat die andere maar zitten. Als je maar belooft dat je hem samen deelt.
zo doe je dat dus.....
Waar connecties met Huismannen al niet goed voor zijn
henriët schreef:ik benieuwd ben hoe de polonaise van auto en huisman er uitziet vanavond
jullie niet moeten vergeten wat foto's te maken!
![]()
1 woord: prachtighenriët schreef:henriët schreef:ik benieuwd ben hoe de polonaise van auto en huisman er uitziet vanavond
jullie niet moeten vergeten wat foto's te maken!
![]()
Zeg Auto,
hoe was t ..
Het staat je vrij om serieuze topics te openen! Overigens lopen er inhoudelijke serieuze topics.jvdg schreef:....ik steeds meer en meer de seieuze topics mis, en constateer dat de leutertopics meer en meer de overhand krijgen