Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [7]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [7]
een heeeeleboel cadeautjes 'afscheid juf'
waaronder oa kaarsjes/ chocolade/ boekenbon
En ook 2 pakjes zakdoekjes, als ik de kinderen mis, kan ik mn tranen drogen stond er op het kaartje:)
En ook 2 pakjes zakdoekjes, als ik de kinderen mis, kan ik mn tranen drogen stond er op het kaartje:)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- JolandaOudshoorn
Snif... vorige week namen we afscheid van een juf die met pensioen ging. Lijkt mij vreselijk, om afscheid te moeten nemen.henriët schreef:een heeeeleboel cadeautjes 'afscheid juf'
Ik weet, mijn Verlosser leeft
- MarthaMartha
een geweldig mooie verhuisbericht-kaart! 

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!

Die kwam net binnen
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
yep, het werkt als een tierlier!!!!!!! (ook net binnen)Lourens schreef:
Die kwam net binnen
Ja, t is op dat moment lastig,JolandaOudshoorn schreef:Snif... vorige week namen we afscheid van een juf die met pensioen ging. Lijkt mij vreselijk, om afscheid te moeten nemen.henriët schreef:een heeeeleboel cadeautjes 'afscheid juf'
maar een nieuwe groep went ook weer.
Dus ja.. t is een tijdelijke last zeg maar
..
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
2 schoudertassen, in dezelfde stijl waarvan de één wat groter is dan de ander en er dus meer in past voor een dagje weg of zo. Per stuk 5 euro op de markt. Stiekum alvast een verjaardags kado van mijn zoon, voor a.s. Maandag DV.
Mezelf kado gedaan, een goldplated fijn hals kettinkje met een kristal "druppel" als hangertje, heel fijntjes, voor de helft van de prijs.
Een zomers gebloemd jurkje, eigenlijk bedoeld voor over een legging maar met mijn lengte ook zo te dragen, hij valt tot net over de knie, staat ook heel leuk op een lange spijkerrok.
Leuk al die koopjes op de markt, ik vond dat ik mezelf wel een keertje mocht verwennen, (k had het opgespaard voor als ik eens een koopje ergens tegenkwam.
Mezelf kado gedaan, een goldplated fijn hals kettinkje met een kristal "druppel" als hangertje, heel fijntjes, voor de helft van de prijs.
Een zomers gebloemd jurkje, eigenlijk bedoeld voor over een legging maar met mijn lengte ook zo te dragen, hij valt tot net over de knie, staat ook heel leuk op een lange spijkerrok.
Leuk al die koopjes op de markt, ik vond dat ik mezelf wel een keertje mocht verwennen, (k had het opgespaard voor als ik eens een koopje ergens tegenkwam.
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Leuk geslaagd!!Mariavt schreef:2 schoudertassen, in dezelfde stijl waarvan de één wat groter is dan de ander en er dus meer in past voor een dagje weg of zo. Per stuk 5 euro op de markt. Stiekum alvast een verjaardags kado van mijn zoon, voor a.s. Maandag DV.
@ Maria:leuk!!! geniet ervan!
Wij hebben hier een overenthousiast jongetje!
Wat heerlijk zoo spontaan en als je zoo genieten kunt!!!
Wij hebben hier een overenthousiast jongetje!
Wat heerlijk zoo spontaan en als je zoo genieten kunt!!!
@Helma en Henriët
Ja ben met dat jurkje wel in mijn schik, deze mode is voor mij een uitkomst want nu de "shirts" vallen als een jurkje, kan ik voor weinig geld toch nog wat leuks inslaan voor de zomer ivm mijn lengte zoals ik al schreef. En op de markt is het lekker goedkoop.
En natuurlijk geniet ik ook van de andere koopjes.
Ja ben met dat jurkje wel in mijn schik, deze mode is voor mij een uitkomst want nu de "shirts" vallen als een jurkje, kan ik voor weinig geld toch nog wat leuks inslaan voor de zomer ivm mijn lengte zoals ik al schreef. En op de markt is het lekker goedkoop.
En natuurlijk geniet ik ook van de andere koopjes.
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
De nieuwe EVA 

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
wij ookOrchidee schreef:De nieuwe EVA

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
- Oude-Waarheid
Dames doe u voordeel er meealbion schreef:wij ookOrchidee schreef:De nieuwe EVA

weekend boodschapjes
fietstassen
fietstassen
Ah, oude harde schijven over ofzo? Erg handige apparaatjes inderdaad, gebruik ze ook regelmatig voor sataschijven en oude IDE-schijven.Auto schreef:yep, het werkt als een tierlier!!!!!!! (ook net binnen)Lourens schreef:
Die kwam net binnen
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."