Vind je dat een aanwinst?-DIA- schreef:Een wasmachine die dienst weigert...
Tenzij je het koper en andere materialen hoger kan waarderen dan de aankoopprijs.
Vind je dat een aanwinst?-DIA- schreef:Een wasmachine die dienst weigert...
Ja... Ik had zoiets niet dus... Hij werkte altijd normaal...jvdg schreef:Vind je dat een aanwinst?-DIA- schreef:Een wasmachine die dienst weigert...
Tenzij je het koper en andere materialen hoger kan waarderen dan de aankoopprijs.
GAAF!JolandaOudshoorn schreef:een prachtige bruiloftsdag als herinnering!
ik hoop dat je dat niet meent....caprice schreef:Hoed.
Hoezo? Is hij daar niet vrij in?MarthaMartha schreef:ik hoop dat je dat niet meent....caprice schreef:Hoed.
jawel hoor, daarom verbied ik ook niet, maar spreek een persoonlijke hoop uit....Tiberius schreef:Hoezo? Is hij daar niet vrij in?MarthaMartha schreef:ik hoop dat je dat niet meent....caprice schreef:Hoed.
ga je/zit je in de kerkenraad?caprice schreef:Hoed.
super!!!JolandaOudshoorn schreef:een prachtige bruiloftsdag als herinnering!
Waarom hoop je dat dan?MarthaMartha schreef:jawel hoor, daarom verbied ik ook niet, maar spreek een persoonlijke hoop uit....Tiberius schreef:Hoezo? Is hij daar niet vrij in?MarthaMartha schreef:ik hoop dat je dat niet meent....caprice schreef:Hoed.
wat wil je me laten zeggen?Tiberius schreef:Waarom hoop je dat dan?MarthaMartha schreef:jawel hoor, daarom verbied ik ook niet, maar spreek een persoonlijke hoop uit....Tiberius schreef: Hoezo? Is hij daar niet vrij in?
Overigens lijkt Caprice me geen figuur om daarover te gaan zitten liegen.
Voor de zon?caprice schreef:Hoed.