helma schreef:vandaag lekker in huis werken
zo naar begrafenis oma M&M
Ik vond het zo lief dat je er was!!!
helma schreef:Mijn man is met een van de kids naar Ouder+Kind = Plezier²
Ouder+Kind Event in het Science Centre van TU Delft
Ze gaan samen een solarauto bouwen
Hoe hebben ze het gehad samen?
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Marnix schreef:Vandaag ruim 20 km gefietst, een uur getennist en in een openluchtzwembad gezwommen. Huid iets donkerder geworden en haar 3 tinten lichter :-)
en 3 kilo afgevallen???
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Vanochtend vroeg al m'n man gebeld
een was in de machine gegooid
nu even een bakkie koffie
straks naar de vk
vanmiddag het huis maar eens onder handen nemen
vanavond hoop ik mijn man weer te gaan zien (zal wel laat worden)
Marnix schreef:Vandaag ruim 20 km gefietst, een uur getennist en in een openluchtzwembad gezwommen. Huid iets donkerder geworden en haar 3 tinten lichter :-)
en 3 kilo afgevallen???
Zou best kunnen, goed toch?! Ik hou wel van een beetje actief doen als het warm is. Lui zweet er uit
Orchidee schreef:Nog maar even rustig aan doen vandaag, ik kan echt niet tegen de warmte, en vanaf morgen is het weer beter
Het wordt als het goed is in de loop van de dag al wel beter, in ieder geval binnen. Lekker door laten waaien en dan kan je vandaag alweer een hoop doen. Het koelt heel hard af nu.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Westelijk van de lijn Roosendaal - De Bilt - Leeuwarden is het nog maar een graad of 25 ten opzichte van 30+ gisteren. In het oosten is het nog erg warm.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
3 geplette naaktslakken verwijderen
Toen het begon te hozen gisteravond, trok ik snel de tuindeur dicht. Vanmorgen bleek dat er net 3 naakslakken tegen het kozijn opkropen.
Echt een ranzig klusje
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon