Want?Orchidee schreef:Teruggave van een bekeuring
Twee bossen bloemen
Want?Orchidee schreef:Teruggave van een bekeuring
Ik had een tijdje geleden een bekeuring gekregen voor het niet betalen van genoeg parkeergeld volgens stadswacht Rotterdam, maar ik had wel genoeg betaald zelfs nog 3 kwartier over..., maar m'n parkeerkaartje was omgewaaid door het dichtslaan van de deur...dus konden ze het niet goed zien!Schemerlichtje schreef:Want?Orchidee schreef:Teruggave van een bekeuring
Da's dan wel heel coulant. Ik heb hetzelfde geintje eens gehad in Deventer, maar daar was niks aan te praten. "Het kaartje hoort zichtbaar achter de voorruit te liggen, en daar lag het niet. Het is uw verantwoordelijkheid om erop toe te zien dat dat kaartje daar ligt". Ook al kon ik met het kaartje in de hand bewijzen dat ik wél had betaald, het mocht niet baten.Orchidee schreef: Ik had een tijdje geleden een bekeuring gekregen voor het niet betalen van genoeg parkeergeld volgens stadswacht Rotterdam, maar ik had wel genoeg betaald zelfs nog 3 kwartier over..., maar m'n parkeerkaartje was omgewaaid door het dichtslaan van de deur...dus konden ze het niet goed zien!
Toen m'n bekeuring binnen kwam, kon je bezwaar indienen, en dat heb ik gedaan, met het originele parkeerkaartje erbij, en nu krijg ik 53,50 terug, die ik inmiddels wel betaald had... zoals het behoort
Logisch.Hendrikus schreef:Da's dan wel heel coulant. Ik heb hetzelfde geintje eens gehad in Deventer, maar daar was niks aan te praten. "Het kaartje hoort zichtbaar achter de voorruit te liggen, en daar lag het niet. Het is uw verantwoordelijkheid om erop toe te zien dat dat kaartje daar ligt". Ook al kon ik met het kaartje in de hand bewijzen dat ik wél had betaald, het mocht niet baten.Orchidee schreef: Ik had een tijdje geleden een bekeuring gekregen voor het niet betalen van genoeg parkeergeld volgens stadswacht Rotterdam, maar ik had wel genoeg betaald zelfs nog 3 kwartier over..., maar m'n parkeerkaartje was omgewaaid door het dichtslaan van de deur...dus konden ze het niet goed zien!
Toen m'n bekeuring binnen kwam, kon je bezwaar indienen, en dat heb ik gedaan, met het originele parkeerkaartje erbij, en nu krijg ik 53,50 terug, die ik inmiddels wel betaald had... zoals het behoort
lekker!Auto schreef:.. een mooie hangplant van het soort Hollandicus Aarbeiïcus
Korte samenvatting/strekking van het boekje?PvS schreef:Boekje van de GBS:
Statenvertaling in de 21e eeuw.
De HSV op de keper beschouwd (door L.M.P. Scholten)
Interviews met de predikanten
ds. J.M.D. de Heer
ds. M.A. Kempeneers
ds. A. Kort
ds. P. Korteweg
(door L.J van Belzen en J. de Koning)
Afwijzend.Mister schreef:Korte samenvatting/strekking van het boekje?PvS schreef:Boekje van de GBS:
ds. J.M.D. de Heer
ds. M.A. Kempeneers
ds. A. Kort
ds. P. Korteweg
PvS schreef:Afwijzend.Mister schreef:Korte samenvatting/strekking van het boekje?PvS schreef:Boekje van de GBS:
ds. J.M.D. de Heer
ds. M.A. Kempeneers
ds. A. Kort
ds. P. Korteweg