sterkte!Mariavt schreef:Veel slapen, voel me beroerd.
Hier is t zoete inval. Onze oudste 2 zijn opgehaald, die gaan naar een binnenspeeltuin
veel fam hier in huis, vanavond mn zusje helpen met dr kraamvisite.
sterkte!Mariavt schreef:Veel slapen, voel me beroerd.
Mariavt schreef:Veel slapen, voel me beroerd.
Huisman is coming ...en daar moet een mens zich op voorbereidenhelma schreef:Auto schreef:Geestelijk voorbereiden op vanavond
ga je speechen??
Ik ben nog steeds twijfelende...huisman schreef:Huisman is coming ...en daar moet een mens zich op voorbereidenhelma schreef:Auto schreef:Geestelijk voorbereiden op vanavond
ga je speechen??
ai, kga me steeds meer bedenken:)huisman schreef:Huisman is coming ...en daar moet een mens zich op voorbereidenhelma schreef:Auto schreef:Geestelijk voorbereiden op vanavond
ga je speechen??
En ik wat nummers van "In het spoor" van de Landelijke Stichting ter bevordering van de Staatkundig Gereformeerde beginselen .Luther schreef:@huisman: Als ik kom, neem ik CDA-flyers voor je mee...
Die heb ik al liggenhuisman schreef:En ik wat nummers van "In het spoor" van de Landelijke Stichting ter bevordering van de Staatkundig Gereformeerde beginselen .Luther schreef:@huisman: Als ik kom, neem ik CDA-flyers voor je mee...
Even rust en wat afstand nemen is gewoon ook goed en gezond. En dan kun je er straks weer tegenaan!vlinder schreef:Vandaag wat rommelen, lezen en luieren. Vanavond de nachtdient in, vrijdag er weer uit. Deze week ook nog tandarts en als het even lukt 2 kiezen trekken bij de kaakchirurg....Zodra die afspraak staat slaap ik denk ik niet meer.
Verder wat nieuwe ideeën verwerken voor het nieuwe clubseizoen. Gek toch: ik vind het heerlijk dat het winterwerk weer even voorbij is, maar heb ook weer reuze zin in een nieuw seizoen met een nieuwe groep tieners.