Ook niet gehoord ??Lassie schreef:wij reden net nog door jullie dorp (of is het een stad), heb je niet gezien.JolandaOudshoorn schreef:

Ook niet gehoord ??Lassie schreef:wij reden net nog door jullie dorp (of is het een stad), heb je niet gezien.JolandaOudshoorn schreef:
helma schreef:Goed bericht!!Mara schreef:Stil verwonderd en dankbaar.
Mijn zoon, die chronisch ziek is, heeft zijn eerste studiejaar afgesloten met voldoende studiepunten. Hij mag dus door![]()
De Heere heeft hem de kracht en de wijsheid gegeven dit te kunnen volbrengen.
Ondanks zijn ziekte zet hij zich altijd voor 100% in, om er het beste van te maken.![]()
Kan spannend zijn die overgang....
Mijn dochtertje mag op het nippertje door naar groep 4![]()
W.s. krijgt ze medicatie voor ADHD; dus de verwachting is dat haar concentratie lg jaar beter is.
We wachten met spanning af wat de dag van morgen aan uitslagen zal brengen w.b. de examens.....
Oei dat valt allemaal niet mee!Zita schreef:Ver beneden peil.
Frustrerende mailtjes, mensen die niet terugmailen, frustrerende telefoontjes, ziektekostenverzekering die meldt dat de verzekering opgeschort wordt wegens wanbetaling, en als je mailt mailen ze niet terug, als je belt weten ze nergens van en is er geen sprake van wanbetaling, rugpijn, totale improductiviteit (en bovendien niet meer weten hoe je dat woord spelt), 't is een bende om me heen, bij mijn breiwerk weet ik niet meer of ik recht of averecht geëindigd ben en dus ook niet hoe ik verder moet, kortom: 't is kommer en kwel. Hup, aan de slag.
Zita schreef:Ver beneden peil.
Frustrerende mailtjes, mensen die niet terugmailen, frustrerende telefoontjes, ziektekostenverzekering die meldt dat de verzekering opgeschort wordt wegens wanbetaling, en als je mailt mailen ze niet terug, als je belt weten ze nergens van en is er geen sprake van wanbetaling, rugpijn, totale improductiviteit (en bovendien niet meer weten hoe je dat woord spelt), 't is een bende om me heen, bij mijn breiwerk weet ik niet meer of ik recht of averecht geëindigd ben en dus ook niet hoe ik verder moet, kortom: 't is kommer en kwel. Hup, aan de slag.
Ichtus schreef:nu effe
Kunnen wij elkaar de hand geven.jvdg schreef:Slecht, mensen helpen en ondankbaarheid terugkrijgen.
Ach, ik denk dat de meesten van ons wel zulke ervaringen kennen.PvS schreef:Kunnen wij elkaar de hand geven.jvdg schreef:Slecht, mensen helpen en ondankbaarheid terugkrijgen.
Vervelend Jan, bedenk dan maar dat je van geven niet minder wordt.jvdg schreef:Slecht, mensen helpen en ondankbaarheid terugkrijgen.
Ondank is s'werelds loonjvdg schreef:Slecht, mensen helpen en ondankbaarheid terugkrijgen.
weet je wat ik onder het stofzuigen liep te bedenken Jan, toen ik nog eens deze posting in gedachten kreeg...jvdg schreef:Slecht, mensen helpen en ondankbaarheid terugkrijgen.
Inderdaad! En dan nog te bedenken dat Hij dat van tevoren al wist!henriët schreef:weet je wat ik onder het stofzuigen liep te bedenken Jan, toen ik nog eens deze posting in gedachten kreeg...jvdg schreef:Slecht, mensen helpen en ondankbaarheid terugkrijgen.
Wat deed de Zoon van God..
Hij gaf Zijn leven...
en wat kreeg Hij terug...