Who wants 2 BBQ?
Ik denk dattie klaar staat om een pak rammel te krijgen.Oorspronkelijk gepost door JelleVolgens mij zoeken ze naar het laatste dubbeltje op de grond:,Oorspronkelijk gepost door Miscanthus
Jaja, kijk maar eens hoe Jacob op de voorgrond) erbij hangt. Wat heeft die dan wel niet achter zijn kiezen?
Die heeft het zwaarder.....:,
Je zou zeggen dat ze ergens onder gebukt gaan..... :,
[Aangepast op 31/5/05 door Miscanthus]

Natuurlijk rekenen we op je TukkertjeTrouwns jou BBQ kwaliteiten kunnen we niet missen, met rappe en deskundige hand heb ik je bezig gezien.
Maar ik neem aan dat na zo'n succes van de vorige keer je de rest van Rijssen ook meebrengt.
De datum? ik moet nog even kijken maar het zal waarschijnlijk tweede helft augustus.
Zelf ben ik 14 juni met vakantie, voor die tijd zie ik geen kans om het een en ander te organiseren.
Begin augustus is Admin met vakantie, dus zal het na zijn vakantie worden. Ik zal een dezer dagen ff doorgeven welke datum we op het oog hebben. Juli is n.l. volgens mij niet mogelijk omdat er dan al zoveel op vakantie zijn.
Maar ik neem aan dat na zo'n succes van de vorige keer je de rest van Rijssen ook meebrengt.
De datum? ik moet nog even kijken maar het zal waarschijnlijk tweede helft augustus.
Zelf ben ik 14 juni met vakantie, voor die tijd zie ik geen kans om het een en ander te organiseren.
Begin augustus is Admin met vakantie, dus zal het na zijn vakantie worden. Ik zal een dezer dagen ff doorgeven welke datum we op het oog hebben. Juli is n.l. volgens mij niet mogelijk omdat er dan al zoveel op vakantie zijn.