tsssss en ik heb t nog niet eens.. al weet ik al wel welke het zal zijn;)Schemerlichtje schreef:Een heel mooi kaartje.

tsssss en ik heb t nog niet eens.. al weet ik al wel welke het zal zijn;)Schemerlichtje schreef:Een heel mooi kaartje.
wat fijn joh!Mariavt schreef:Een vriendin, heeft heerlijk voor ons gekookt, en heeft beloofd dat ze dat in het vervolg 3 x in de week voor ons gaat doen. Ze kookt zó lekker, hmmmmm
Ja, ze komt van oorsprong van de nederlandse antillen, maar woont al vanaf haar achtste in Nederland, dus haar koken is altijd iets aparts, maar ontzettend lekker.henriët schreef:wat fijn joh!Mariavt schreef:Een vriendin, heeft heerlijk voor ons gekookt, en heeft beloofd dat ze dat in het vervolg 3 x in de week voor ons gaat doen. Ze kookt zó lekker, hmmmmm
Dat is bijzonder!! Fijn dat je zulke mensen in je beurt hebt!Mariavt schreef:Een vriendin, heeft heerlijk voor ons gekookt, en heeft beloofd dat ze dat in het vervolg 3 x in de week voor ons gaat doen. Ze kookt zó lekker, hmmmmm
Oefff...dat klinkt niet zo leukhelma schreef:telefoontje van school![]()
Ow, slecht nieuwshelma schreef:telefoontje van school![]()
Mara schreef:Ow, slecht nieuwshelma schreef:telefoontje van school![]()
![]()
Helpt dat nog voor het eindresultaathelma schreef:Mara schreef:Ow, slecht nieuwshelma schreef:telefoontje van school![]()
![]()
ja. dat wordt nog een pittig gesprek vanavond met een van de kids.