Heel erg veel beterschap en een dikke knuffel.henriët schreef:bezorgd, onze honnepon heeft nog steeds erg hoge koorts (40,8/40,3)

Heel erg veel beterschap en een dikke knuffel.henriët schreef:bezorgd, onze honnepon heeft nog steeds erg hoge koorts (40,8/40,3)
Idem!Schemerlichtje schreef:Heel erg veel beterschap en een dikke knuffel.henriët schreef:bezorgd, onze honnepon heeft nog steeds erg hoge koorts (40,8/40,3)
Voor de helderheid: voor Honnepon; niet voor henriët!Luther schreef:Idem!Schemerlichtje schreef:Heel erg veel beterschap en een dikke knuffel.henriët schreef:bezorgd, onze honnepon heeft nog steeds erg hoge koorts (40,8/40,3)
momentjevlinder schreef:Aan de ene kant onrustig: er ligt een verwijsbrief voor de kaakchirurg op de tafel en daarbij ligt een röntgenfoto naar me te grijnzen.
Aan de andere kant verdrietig. Soms raken kleine dingen je zo dat je er toch van ondersteboven bent.
Ik ga maar naar bed geloof ik.
't Gaat weer...henriët schreef:momentjevlinder schreef:Aan de ene kant onrustig: er ligt een verwijsbrief voor de kaakchirurg op de tafel en daarbij ligt een röntgenfoto naar me te grijnzen.
Aan de andere kant verdrietig. Soms raken kleine dingen je zo dat je er toch van ondersteboven bent.
Fijn!vlinder schreef:'t Gaat weer...henriët schreef:momentjevlinder schreef:Aan de ene kant onrustig: er ligt een verwijsbrief voor de kaakchirurg op de tafel en daarbij ligt een röntgenfoto naar me te grijnzen.
Goed bericht!!Mara schreef:Stil verwonderd en dankbaar.
Mijn zoon, die chronisch ziek is, heeft zijn eerste studiejaar afgesloten met voldoende studiepunten. Hij mag dus door![]()
De Heere heeft hem de kracht en de wijsheid gegeven dit te kunnen volbrengen.
Ondanks zijn ziekte zet hij zich altijd voor 100% in, om er het beste van te maken.
wij reden net nog door jullie dorp (of is het een stad), heb je niet gezien.JolandaOudshoorn schreef: