Who wants 2 BBQ?
Niet alles verklappen, he????????:POorspronkelijk gepost door DaphneJa maar als Baco man is en tukkert (gaan we van uit) ook man... dan is ie toch... soort van homo...?Oorspronkelijk gepost door PimNee, Baco.Oorspronkelijk gepost door DaphneOeps... :$:$:$ tukkert van de verkeerde kant gworden?! :$Oorspronkelijk gepost door Gabrielleah kom op , man, we laden Hendrikus achter in, en hup, naar de bbq
:eur:D![]()
- Miscanthus
Mag ik een scherpe analyse maken?! Ik vernam zojuist bij Nova 'de Ja-stemmers lopen in op de Nee-stemmers'... al met al... de Stemmers van: Nee bedankt...Oorspronkelijk gepost door Miscanthus
mmmm, dat wordt BBQ.
Wedden?
[Aangepast op 31/5/05 door Miscanthus]
kunnen nog inlopen... (als we een jaartje of 2 wachten):!
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Deze vraag lag al een poosje bij enkele blonde forummers op de tong, ik voelde het. Bedankt voor de uitleg DaphneOorspronkelijk gepost door DaphneEhm... Who wants to bbq... / Who wants 2 bbq :!Oorspronkelijk gepost door Pim
Maarreh Daphne, waarom wil je twee BBQ's? Vorig jaar hadden we er toch ook maar 1?

Nic is blond geloof ik he... :!Oorspronkelijk gepost door PimDeze vraag lag al een poosje bij enkele blonde forummers op de tong, ik voelde het. Bedankt voor de uitleg DaphneOorspronkelijk gepost door DaphneEhm... Who wants to bbq... / Who wants 2 bbq :!Oorspronkelijk gepost door Pim
Maarreh Daphne, waarom wil je twee BBQ's? Vorig jaar hadden we er toch ook maar 1?:D
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."