Uiteraard. Zo'n traditie moeten we in ere houden.Oorspronkelijk gepost door Marjan
Aan welke lokatie denk je dan? Bij oom op het terras?
Who wants 2 BBQ?
Dan ga ik nu even "ja tof" stemmen! Tenslotte weet ik nu de weg...Oorspronkelijk gepost door PimUiteraard. Zo'n traditie moeten we in ere houden.Oorspronkelijk gepost door Marjan
Zal ik mijn senseo meenemen voor een lekker kopje koffie achteraf?:D
Be yourself, there are plenty of others.
dan heb je alvast 14 koffiepaddddddddddds nodig :tOorspronkelijk gepost door MarjanDan ga ik nu even "ja tof" stemmen! Tenslotte weet ik nu de weg...Oorspronkelijk gepost door PimUiteraard. Zo'n traditie moeten we in ere houden.Oorspronkelijk gepost door Marjan
Zal ik mijn senseo meenemen voor een lekker kopje koffie achteraf?:D
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Nou uh, voor mij is het wel te ver, hoor!!:iOorspronkelijk gepost door PimGelukkig in deze topic geen 'te ver' zeurpieten.Oorspronkelijk gepost door Daphne:%Oorspronkelijk gepost door PimUiteraard. Zo'n traditie moeten we in ere houden.Oorspronkelijk gepost door Marjan
Aan welke lokatie denk je dan? Bij oom op het terras?![]()
zeurpieterinnetje :thuOorspronkelijk gepost door BacoNou uh, voor mij is het wel te ver, hoor!!:iOorspronkelijk gepost door PimGelukkig in deze topic geen 'te ver' zeurpieten.Oorspronkelijk gepost door Daphne:%Oorspronkelijk gepost door Pim Uiteraard. Zo'n traditie moeten we in ere houden.![]()
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Voor tukkertje blijkbaar niet :ha:ha:haOorspronkelijk gepost door BacoNou uh, voor mij is het wel te ver, hoor!!:iOorspronkelijk gepost door PimGelukkig in deze topic geen 'te ver' zeurpieten.Oorspronkelijk gepost door Daphne:%Oorspronkelijk gepost door Pim Uiteraard. Zo'n traditie moeten we in ere houden.![]()
ah kom op , man, we laden Hendrikus achter in, en hup, naar de bbqOorspronkelijk gepost door BacoNou uh, voor mij is het wel te ver, hoor!!:iOorspronkelijk gepost door PimGelukkig in deze topic geen 'te ver' zeurpieten.Oorspronkelijk gepost door Daphne:%Oorspronkelijk gepost door Pim Uiteraard. Zo'n traditie moeten we in ere houden.![]()
:eur:D
We nemen alle oswérs uit Rijssen mee!!Oorspronkelijk gepost door Gabrielleah kom op , man, we laden Hendrikus achter in, en hup, naar de bbqOorspronkelijk gepost door BacoNou uh, voor mij is het wel te ver, hoor!!:iOorspronkelijk gepost door PimGelukkig in deze topic geen 'te ver' zeurpieten.Oorspronkelijk gepost door Daphne :%![]()
:eur:D
(moeten we maar een bussie huren):,:,:,:,
Ja maar als Baco man is en tukkert (gaan we van uit) ook man... dan is ie toch... soort van homo...?Oorspronkelijk gepost door PimNee, Baco.Oorspronkelijk gepost door DaphneOeps... :$:$:$ tukkert van de verkeerde kant gworden?! :$Oorspronkelijk gepost door Gabrielleah kom op , man, we laden Hendrikus achter in, en hup, naar de bbq
:eur:D![]()